امروز رخ داد ؛

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت دهه فجر و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۷:۲۷:۱۳
کد خبر: ۵۱۴۰۵۵
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت دهه فجر و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
استاندار هرمزگان در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در متن این پیام آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾

روزهای ماه بهمن تداعی کننده بی نظیرترین روزها در تاریخ این مرز و بوم است. روزهایی که ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) ، طومار رژیم طاغوتی سمتشاهی را برای همیشه تاریخ درهم پیچید.

مردم مسلمان ایران برای رسیدن به هدفی بزرگ که همان برپایی حکومتی الهی و برگرفته از دین مبین اسلام در این سرزمین بود، سال ها سختی مبارزه را به جان خریدند و در این راه شکنجه های بسیار دیدند تا اینکه طلیعه پیروزی در این سرزمین دمیده شد.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برآمده و متعلق به مردم است و امام خمینی نیز منبعث از فرهنگ قرآنی مبارزات این انقلاب را مردم محور قرار داد و به برکت حضور مردم و خون شهدا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

اهمیت این انقلاب به حدی بود که بسیاری از اندیشمندان، انقلاب اسلامی را بزرگترین رویداد قرن نامیدند که حکومتی اسلامی بر پایه رای مردم را در این کشور برپا کرد.

حال که 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، این انقلاب با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان، استوارتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد و توطئه های دشمنان نتوانسته خدشه ای در اراده مردم در پیمودن راه این انقلاب وارد کند.

این روزها که برگ های تقویم 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را برای همگان تداعی می کند، فرصت مناسبی است تا بار دیگر با آرمان های امام و شهدا که همان آرمان های اصیل انقلاب است، تجدید میثاق داشته باشیم.

اینجانب ضمن تبریک این ایام خجسته به ملت بزرگ ایران و به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان، از مردم شریف این استان می خواهم تا همچون گذشته حضوری باشکوه را در برنامه های گرامیداشت دهه فجر و به خصوص راهپیمایی 22 بهمن امسال رقم بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز