رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت:

استقبال شهرک های صنعتی از افراد جویای کار

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۶:۴۹
کد خبر: ۵۱۴۱۲۱
استقبال شهرک های صنعتی از افراد جویای کار
نعمت‌الله ترکی کارگروهی برای آمایش و بررسی لکه‌های صنعتی غیرمجاز تشکیل شده است تا اقدامات قانونی لازم در این خصوص انجام شود

 به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، نعمت‌الله ترکی در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که به ریاست سیدحسین هاشمی استاندار تهران برگزار شد با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی استان  و بازدید از 4 شهرک صنعتی بزرگ استان تهران گفت: در شهرک صنعتی شمس‌آباد 2 هزار واحد تولیدی فعالیت می‌کنند که حدود 100 واحد نیز غیرفعال بوده است.

ترکی افزود: 27 هزار نفر در شهرک صنعتی شمس‌آباد مشغول به کار هستند که این تعداد نسبت به سال 94، حدود 4 درصد نیز افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران اعنوان کرد: 1760 واحد نیز در شهرک صنعتی عباس‌آباد فعالیت می‌کند که روند اشتغال در این شهرک نیز نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و 27 هزار نفر مشغول به کار هستند.

وی افزود: افرادی که جویای کار هستندو با مشکل بیکاری مواجه هستند می‌توانند با مراجعه به شهرک‌های صنعتی نسبت به اشتغال خود اقدام کنند و این شهرک‌ها نیز از افراد جویای کار استقبال خواهند کرد.

در ادامه ترکی در جمع خبرنگاران نیز اظهار داشت: در هر جلسه مقرر شده است تا ملزومات مورد نیاز شهرک‌های صنعتی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: در حوزه صنعت و معدن 17 هزار واحد صنعتی فعال در تهران مشغول به کار هستند که با بررسی‌های به عمل آمده بعضی از واحدهای صنعتی نیاز به کمک دارند بنابر این پیشنهادی مطرح شد تا تسهیلاتی برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران افزود: 27 لکه صنعتی غیرمجاز نیز در استان تهران مشغول به فعالیت است که نظارت خاصی بر روی این لکه‌ها صورت نمی‌گیرد و از مالیات بر ارزش افزوده نیز فرار می‌کنند.

ترکی افزود: کارگروهی نیز برای آمایش و بررسی لکه‌های صنعتی غیرمجاز تشکیل شده است تا اقدامات قانونی لازم در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 8 لکه صنعتی در استان تهران مجوز فعالیت گرفته است،‌گفت: 550 هزار واحد صنفی فعال در تهران د اریم که  130 هزار واحد صنفی فاقد مجوزهای لازم هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران یادآور شد: شهرک صنعتی قرچک نیز برای تولیدات پوشاک در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز