رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کهریزک:

هدف از برگزاری این جام زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدای مدافع حرم است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۱۴۱۴۴
هدف از برگزاری این جام زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدای مدافع حرم است
مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای مدافع حرم شهرستان ری- بخش کهریزک عصر دیروز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر شهرداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،ین مراسم با حضور پرشور مردم ، ورزشکاران و پیشکسوتان و مسئولینی چون حجت الاسلام موسوی امام جماعت بخش کهریزک، مجتبی جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری ،سرهنگ ارزومندی فرمانده حوزه حضرت روح الله(ره) ، ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهریزک، توکلی بخشدارکهریزک و ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کهریزک برگزارشد و باشروع دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی همراه گردید.

ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کهریزک گفت: این اولین مراسمی بود که از طرف اداره ورزش و جوانان بخش کهریزک طی چند سال اخیر برگزار میگردید .

وی افزود: هدف از برگزاری این جام زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدای مدافع حرم است که از جان و مال خود گذشته و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و عزت و سربلندی ایران عزیزمان جان خود را فدا کردند . این جام تقدیر کوچکی بود به یاد این عزیزان که همیشه در خاطر مردم خواهند ماند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهداى مدافع حرم که در سالن حضور داشتند تقدیر شد و یادبودی به خانواده های شهداى مدافع حرم اهدا گردید.

 

 

 

نظر شما