استاندار قزوین:

شهرکهای صنعتی استان پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه گذار دارند

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۱۴۱۹۵
شهرکهای صنعتی استان پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه گذار دارند
فریدون همتی گفت: زیرساخت های صنعتی و پتانسیل بسیار خوبی در شهرکهای صنعتی استان قزوین برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه دستاوردهای صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قزوین که همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر و به همراه مدیران عضو کارگروه اقتصادمقاومتی استان انجام شد اظهار کرد: وجود نیروی کار متخصص و ماهر، شهرکهای صنعتی نمونه و حضور بیش از چهار هزار واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی و ده ها سرمایه گذار خارجی نشان دهنده وجود زیرساخت های صنعتی و پتانسیل بسیار بالا در شهرکهای صنعتی استان قزوین برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

همتی بیان کرد: رونق کسب و کار، روحیه کار، تلاش و پیگیری در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان کاملا مشهود و ملموس است و نشان می دهد کارخانه های استان قزوین تعطیل نیستند.

وی درباره بازدید از واحدهای صنعتی هم توضیح داد: بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان قزوین جهت حمایت از تولید ملی و شناخت بیشتر مردم از دستاوردهای صنعتی استان و برگزاری تورهای صنعتی صورت می گیرد که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین هم در این بازدید گفت: دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک  وشهرکهای صنعتی استان با مشارکت بیش از 100تولیدکننده و شرکت فعال در عرصه های صنعتی مانند حوزه صنعت، مواد غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، واحدهای فعال در عرصه آموزش، منسوجات، بسته بندی و چند شرکت دانش بنیان از 10الی 13بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر می باشد و مردم استان قزوین می توانند جهت خرید کالای ایرانی و شناخت بیشتر از صنعت استان از این نمایشگاه بازدید کنند.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز