نماینده مردم دورود وازنا :

مردم به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکادر ۲۲بهمن پاسخ کوبنده‌ای دادند

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۱:۴۳
کد خبر: ۵۱۸۵۷۲
مردم به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکادر ۲۲بهمن  پاسخ کوبنده‌ای دادند
نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدات آمریکا است گفت: ملت ایران چون کوهی استوار پشت انقلاب و ولایت بوده و در مقابل این تهدیدات ذره‌ای ترس و واهمه به دل خود راه نمی‌دهد.

 به گزارس خبرگزاری برنا از لرستان ،مجید کیانپور امروز در سخنرانی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان دورود اظهار داشت: امروز همه گرد هم آمده‌ایم تا با دشمنان داخلی و خارجی و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار ثابت کنیم که ملت ایران همچنان بر عهدی که با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بسته وفادار بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند به این عهد و پیمان خللی وارد کند.

وی افزود: امروز همه آمده‌ایم تا با صدای رسا به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کنیم که در سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری اجازه نمی‌دهیم به این انقلاب که خون بسیاری از شهدا برای آن ریخته شده است کوچک‌ترین لطمه‌ای وارد شود.

نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدات و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا است تا بداند و آگاه باشد که ملت ایران چون کوهی استوار پشت انقلاب و ولایت بوده و در مقابل این تهدیدات ذره‌ای ترس و واهمه به دل خود راه نمی‌دهد.

وی بیان کرد: ما استوار و محکم ایستاده‌ایم تا در تبعیت از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری ثابت کنیم برای حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن جان خود را نیز تقدیم می‌کنیم.

کیانپور بابیان اینکه امروز آحاد مختلف مردم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عینه می‌بینند تصریح کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چهره بسیاری از روستاهای کشور به‌کلی تغییر کرد و امروز تمام روستاها از نعمت آب، برق، گاز، زیرساخت‌های ارتباطی، جاده و سایر خدماتی که سبب آرامش و رضایت آنان می‌شود برخوردارند.

وی گفت: مشکلات اقتصادی نیز در کشور وجود دارد و بیکاری به دردی مشترک برای خانواده‌ها و جوانان تبدیل‌شده است که باید فکری اساسی برای رفع این مشکلات اندیشیده شود؛ آنچه مسلم است هم در دولت‌های گذشته و هم در دولت تدبیر و امید نهایت سعی و تلاش برای حل این مشکلات به کار گرفته‌شده اما انتظار می‌رود دولت یک نسخه عملی برای حل این مشکلات ارائه دهد و به دنبال راهکارهای اساسی برای حل مشکلات باشد.

نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری رفاه اجتماعی مردم است و به‌کرات در جمع مسئولان ارشد کشور بر این نکته تأکید داشته‌اند که اجازه ندهید زندگی به مردم سخت بگذرد ازاین‌رو انتظار می‌رود که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال تأمین رفاه مردم شریف و نجیب ایران اسلامی باشند.

وی به مشکلات شهرستان دورود وازنا اشاره و افزود: حل این مشکلات در مدت کمتر از یک سال امکان‌پذیر نیست اما در همین مدت کوتاه اقداماتی ازجمله پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به کارخانجات سنگ شهرستان دورود با ضمانت اتحادیه سنگ‌بران، حل مشکلات کارخانجات سنگ شهرستان در راستای نحوه دریافت ارزش‌افزوده از سوی اداره کل امور مالیاتی استان و حل مشکل بیمه کارگران کارخانجات سنگ از طریق اداره کل تأمین اجتماعی استان صورت گرفته است.

کیانپور عنوان کرد: تعیین تکلیف چاه‌های آب بدون مجوز کارخانجات سنگ شهرستان، رایزنی و امکان‌سنجی صادرات تولیدات سنگ دورود به کشورهای همسایه، جلوگیری از تعطیلی کارخانه سیمان و فراهم ساختن بازار فروش برای محصولات آن، راه‌اندازی فاز نخست صنایع غذایی گهر و تلاش برای راه‌اندازی سایر فازها، نصب ماشین‌آلات مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا و فراهم کردن زمینه اشتغال بیش از 200 نفر، پیگیری توسعه شرکت دارویی بایر افلاک و افزایش تولیدات آن در حوزه انسانی و دامی را ازجمله اقدامات صورت گرفته دانست.

وی بابیان اینکه پیگیری و تعیین تکلیف پرداخت مطالبات کارکنان کارخانه فارسیت و معوقات کارکنان فولاد چدن نیز از دیگر اقدامات انجام‌شده بوده است بیان کرد: اخذ مجوز تخصیص 50 هزار تن قیر برای زیرسازی جاده‌های روستایی، اصلی و فرعی شهرستان دورود وازنا، گسترش و توسعه فعالیت‌های اقتصادی صنایع زرهی بنی‌هاشم دورود، حل مشکلات شرکت تولید لوله بهراد و مشکلات واحد پرورش بلدرچین شهرستان ازنا پیگیری شده است.

نماینده مردم دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی به رفع مشکلات حوزه درمان شهرستان اشاره و تصریح کرد: پیگیری برای انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت و قرارگاه خاتم‌الانبیا برای ساخت بیمارستان جدید دورود، اخذ مجوز راه‌اندازی بیمارستان شبانه‌روزی در شهرستان چالان چولان و اخذ مجوز از وزارت بهداشت برای تخصیص پزشک متخصص نیز پیگیری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز