پیام قدردانی استاندار خراسان رضوی در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۶:۴۴:۲۷
کد خبر: ۵۱۹۰۸۱
پیام قدردانی استاندار خراسان رضوی در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: لازم می دانم از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه  و گسترده ی آنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدر دانی کنم.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضور پر صلابت و غرور آفرین مردم شریف استان در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خودa در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  بر نخواهد داشت .

قطعا این حضور خود جوش، گسترده و مردمی، روشنی بخش قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید را در خدمت صادقانه و بی منت مصمم تر کرده است

مراسم راهپیمایی سی و نهمین طلوع فجر انقلاب  با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان و در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصتی بود تا  ابهت و صلابت مردم آزاده ی ایران اسلامی  به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود.

اینجانب برخود لازم می دانم از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه  و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدر دانی و تشکر نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز