رئیس اداره مخابرات مریوان خبر داد:

اختلال یک‌ ماهه در شبکه تلفن‌ همراه شهرهای مریوان و سروآباد کردستان

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۴:۳۲
کد خبر: ۵۱۹۱۶۶
اختلال یک‌ ماهه در شبکه تلفن‌ همراه شهرهای مریوان و سروآباد کردستان
رئیس اداره مخابرات مریوان از ایجاد اختلال یک‌ ماهه در شبکه تلفن‌ همراه شهرهای مریوان و سروآباد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ ناصر کرمی اظهار کرد: شرکت مخابرات در راستای بهبود، ارتقاء و تنوع بخشی به سرویس‌های مخابراتی از پنج‌شنبه مورخه 21 بهمن ماه، عملیات اجرایی توسعه و برگردان سایت‌های موبایل از نسل 3 (3G) به نسل 4  (4G)را آغاز کرده است.

وی افزود: تکنولوژی نسل 4 (4G) از نظر کیفیت و سرعت بالای دسترسی، سرویس‌های متنوع و گسترده‌تری در اختیار مشترکین موبایل قرار داده شده و مطابق با تکنولوژی روز دنیا بوده و از ویژگی‌های بارز آن سرعت بالای دسترسی به شبکه جهانی اینترنت است.

رئیس اداره مخابرات مریوان عنوان کرد: به علت بالا بودن حجم کار، گستردگی و تعدد سایت‌های موبایل عملیات برگردان تا پایداری کامل شبکه حدود یک ماه طول خواهد کشید و در این مدت اختلالاتی در ارتباط موبایل شهروندان گرامی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همکاران مخابراتی در تلاش هستند مدت زمان برگردان و مشکلات ارتباطی  احتمالی را به حداقل ممکن کاهش دهند.

کرمی، پیشاپیش از صبر و حوصله‌ شهروندان مریوان، سروآباد، کانی دینار و جوجه سازی در طول زمان برگردان تشکر و خاطرنشان کرد: یقینا تلاش مجموعه مدیران، مهندسان و کارکنان شرکت مخابرات بهبود کیفیت خدمات مخابراتی و کسب و جلب رضایت مشترکان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز