استاندار همدان:

هیچ عنصری مفیدتر از سرمایه‌گذار برای کشور نیست/مدیریت غارعلیصدر تعیین تکلیف می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۲۱۳۲۹
هیچ عنصری مفیدتر از سرمایه‌گذار برای کشور نیست/مدیریت غارعلیصدر تعیین تکلیف می‌شود
محمدناصر نیک‌بخت با تأکید بر نقش سرمایه‌گذار در ایجاد اشتغال بیان کرد: سرمایه‌گذار بدون کمک گرفتن از جایی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند و هیچ عنصری مفیدتر از سرمایه‌گذاری برای کشور نیست به همین علت سرمایه‌گذار مقدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهر همدان، با تأکید بر نقش سرمایه‌گذار در ایجاد اشتغال بیان کرد: سرمایه‌گذار بدون کمک گرفتن از جایی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند و هیچ عنصری مفیدتر از سرمایه‌گذاری برای کشور نیست به همین علت سرمایه‌گذار مقدس است.

وی به ارزشمندی اقدام و عمل سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: این افراد کسانی هستند که برای انجام کار همت و اقدام کرده‌ سپس به دنبال دریافت تسهیلات آمده‌اند و باید قدر این افراد دانسته شود چرا که اقدام و عمل آنان اشتغالزایی در استان را به همراه دارد.

نیک‌بخت با بیان اینکه در استان همدان با کسری امکانات اسکان، پذیرایی و هتل مواجه بوده‌ایم، تأکید کرد: در رابطه با همدان که می‌تواند قطب گردشگری باشد، امیدواریم شاهد رشد صنعت گردشگری آنگونه که شایسته همدان است، باشیم.

وی در بازدید از هتل کتیبه و قدردانی از اقدام برادران خلجی در سرمایه‌گذاری ساخت این هتل در همدان و دریافت کمترین میزان تسهیلات، گفت: هتل کتیبه در بهترین نقطه از همدان احداث شده و به ادامه همکاری در سرمایه‌گذاری با برادران خلجی تمایل داریم.

وی به اضافه شدن ظرفیت تخت‌های دو مجموعه دیگر به نام‌های عصرطلایی و هتل هما در استان تا 2 هزار تخت اشاره و تصریح کرد: از این پس با راه‌اندازی این پروژها می‌توانیم ادعا کنیم که پذیرای گردشگری داخلی و خارجی بیشتری خواهیم بود.

نیک‌بخت با بیان اینکه در همدان با احداث هتل‌های 2 تا 5 ستاره به ظرفیت پذیرایی و اسکان گردشگران اضافه خواهد شد، افزود: با راه‌اندازی هتل‌ها در همدان به نسبت گردشگران، سلیقه‌ها و تمکن مالی مسافران اماکن اقامتی متفاوت خواهیم داشت.

 وی با اشاره به وضعیت غارعلیصدر نیز گفت: سرمایه‌گذار برای غارعلیصدر وجود دارد و به دنبال تعیین تکلیف مدیریت غار هستیم.

استاندار همدان به استفاده از نمادهایی از همدان در ورودی و طبقات هتل‌ها تأکید کرد و گفت: درجه، هتل استاندارد را مشخص می‌کند و بر اساس استانداردها باید طراحی داخلی انجام و اجرا شود.

وی همچنین به راه‌اندازی پرواز تهران- همدان، همدان- کیش و عتبات اشاره و تصریح کرد: با راه‌اندازی پروازها رویکرد گردشگری به استان تغییر پیدا کرده و با تعریف همدان به عنوان مقصد گردشگری به نقطه‌ای می‌رسیم که هتل کم خواهیم آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز