وزیر کار:

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی از طریق اجرای فاز دوم پالایشگاه دوم آبادان

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۲:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۰۲۶
ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی از طریق اجرای فاز دوم پالایشگاه دوم آبادان
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در آبادان عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه آبادان شروع شده که با محقق شدن آن 7 تا 10 هزار شغل جدید ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، علی ربیعی ظهر امروز در نشست اعضای کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار کرد: طرح‌های این استان نسبت به استان های دیگر کم نیست و اشکال کار فقط این بود که باید این طرح‌ها را به مردم بومی اتصال می‌دادیم.

وی افزود: اخیرا قرار دادی به ارزش 14 میلیارد تومان در مسجد سلیمان بسته شد و پروژه هزار میلیارد تومانی نیز در اندیمشک کلنگ‌زنی شد. در آبادان نیز عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه آبادان شروع شده که با محقق شدن آن 7 تا 10 هزار شغل جدید ایجاد می‌شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه عملیات خارج کردن مغروغه‌ها در اروند رود در حال انجام است، عنوان کرد: شرایط ارتباطات و تغییرات ژئوپولتیک در منطقه سبب شده تا لایروبی اروند رود تاثیرات دهه 40 را نداشته باشد اما حداقل تاثیر 30 درصدی خود را بر منطقه بگذارد.

ربیعی با تاکید بر اینکه در بحث اروند رود دچار مشکل شدیم، خاطرنشان کرد: در بحث ایجاد اتاق مشترک بین ایران و عراق همچنان دچار مشکل هستیم و نتوانستیم به نتایج اساسی برسیم و لایروبی اروند را آغاز کنیم.

وی با اشاره به معضلات خوزستان، تصریح کرد: مشکلات اخیر خوزستان مانند ریزگردها اشکالاتی را در زندگی مردم این استان به وجود آورده است اما دولت به خوزستان توجه دارد و آبادان و خرمشهر نیز برای ما مهم هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز