استاندار خراسان رضوی، مردم را به مهربانی با حیوانات فراخواند

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۲۳۲۶۲
استاندار خراسان رضوی، مردم را به مهربانی با حیوانات فراخواند
استاندار خراسان رضوی طی پیامی ضمن اشاره به ضرورت حفاظت و نگهداری از گنجینه ارزشمند تنوع زیستی استان، مردم را به حمایت از حیوانات و پرندگان بی سرپناه در سرمای زمستانی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان با بیان اینکه جانوران در فصل سرما به علت نزدیکی به جوامع شهری آسیب‌پذیرتر هستند، هرگونه سوء استفاده از این شرایط و ظلم به حیات وحش را گناهی نابخشودنی برشمرد و افزود: خداوند مهربانی ها، ناظر چگونگی رفتار ما با مخلوقات خود خواهد بود و هیچ رفتاری را بی پاسخ نخواهد گذاشت .

وی درادامه با توجه به بارش برف و برودت هوا و تشدید این موضوع در ارتفاعات، پناه آوردن پرندگان و حیوانات را به دلیل سرما و کمبود مواد غذایی به سمت حاشیه شهرها به ‌ویژه روستاها بسیار محتمل دانست و از مردم درخواست کرد به تأسی از امام هشتم ، ضامن آهو، مهربانی با حیات‌وحش را درسرزمین مقدس رضوی فراموش نکنند.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این شرایط سرد، باقیمانده سفره های مردم، می تواند برای پرندگان حیات بخش باشد و آستانه تحمل سرما را درآنان افزایش دهد.

رشیدیان از مردم تقاضا کرد: درصورت ورود وحوش به مزارع و سکونتگاه های آنان از مقابله و آسیب رساندن به آن ها اکیدا خود داری و مراتب را به محیط بانی ها و ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان اطلاع رسانی نمایند و فراموش نکنند سلامت انسان ها به حفظ زنجیره حیات وابسته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز