حقیقی:

وجدان عمومی عملکرد دولت را تعیین می کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۴:۳۲
کد خبر: ۵۲۵۰۲۳
وجدان عمومی عملکرد دولت را تعیین می کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دولت سرمایه خود را در سرمایه اجتماعی می داند و برای آن اهمیت قائل است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی در استانداری البرز با بیان اینکه دولت از اراده ملت برخاسته است، افزود: دولت با آغاز بکار خود وعده هایی در حوزه اقتصادی، اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی ارائه داد که برای تحقق آنها تلاش کرد.

وی اضافه کرد: وجدان عمومی عملکرد دولت را تعیین می کند و اگر توفیقی بوده با حضور مردم در صحنه اجتماعی و ابعاد مختلف ملی، بین المللی و استانی شکل گرفته و به پشتوانه مردم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار مردم این است که کارهایی که انجام دادیم به مردم گزارش داده و ما هم رصد می کنیم که مدیران چگونه عملکرد خود را به مردم گزارش می دهند، این اطلاع رسانی باید بنحوی باشد که شیاطین اجازه شیطنت پیدا نکنند.

حقیقی افزود: به توجه به اهمیتی که در پاسخگویی دولت به ملت وجود داشته است، مقام معظم رهبری سال 83 را سال پاسخگویی دولت به ملت نامگذاری کردند، یعنی اینکه مدیران ابتدایی ترین کارهای خود را نیز به مردم گزارش دهند.

وی گفت: اقداماتی که در دولت انجام می شود به میزان مناسب اطلاع رسانی نمی شود بعضی از روابط عمومی ها تصور دارند که کارشان چسباندن پلاکارد است در حالی که اینگونه نیست کار روابط عمومی بعنوان مشاور فرهنگی است و ارتباط خوب و مناسب با رسانه ها است.

وی افزود: ابتدایی ترین کارها ارتباط با رسانه ها است و روابط عمومی ها باید گزارش دقیق و مستند خود را از عملکردشان به مردم ارائه دهند.

حقیقی تاکید کرد: گزارش ها باید دقیق باشد مادامی که ما خود آمار صحیح نداشته باشیم امکان اطلاع رسانی مناسب نیز نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و ارائه کار گزارش از سوی مدیران گفت: در بیش از سه سال گزارش دولت که گزارش نظام است باید ارائه شود.

وی افزود:مقام معظم رهبری صراحتاً فرمودند که گزارش کار به مردم بدهید و توفیقات نظام را به گوش مردم برساند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی از دریچه مطبوعات،سایت ها، صدا و سیما،خبرگزاری ها و.. هر یک سرفصل کاری مجزایی است که باید روی تمامی این حوزه ها و بخش ها مانور داده شود.

وی یاد آور شد:نباید ارائه آمارهای غلط و متناقض را شاهد باشیم،در سطح کشور و بین الملل شما مدیران باید جایگاه خود را حفظ و آمار دقیقی داشته باشید.

وی افزود:باید صاحب اطلاعات و آمار باشید و اطلاعات دقیق بدهید وجدان عمومی به دنبال اطلاعات دقیق است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز