به همت آستان قدس رضوی:

دوره‌های آموزشی «مردان علوی ، زنان فاطمی» ویژه زوج‌‌های جوان برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۰۵۳
دوره‌های آموزشی «مردان علوی ، زنان فاطمی» ویژه زوج‌‌های جوان برگزار می‌شود
دوره آموزشی مشاوره ویژه 1446 زوج جوان با عنوان «مردان علوی، زنان فاطمی» از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رئیس ستاد راهبردی و دبیرخانه اجرایی برنامه‌های ریحانه بابیان این خبر گفت: این دوره آموزشی و فرهنگی با مشارکت معاونت امداد و امور مستضعفین آستان قدس رضوی از 21 بهمن آغازشده و  تا 26 اسفند ادامه دارد.

فاطمه دژبرد هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را تحکیم و تعالی پیوند خانواده، ارائه آموزش‌های پیشگیری از معضل اجتماعی طلاق و نوآوری در خدمت‌رسانی و هدفمند کردن کمک‌های امدادی آستان قدس رضوی، ارائه آموزش‌های مشاوره‌ای و برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های جوان در حرم مطهر رضوی عنوان کرد.

وی افزود: در قالب این برنامه حدود 6 جلسه مشاوره‌ای آموزشی با حضور استادان مجرب و کارآزموده برای 1446زوج جوان مشهدی در سالن اجتماعات تالار صبا برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد راهبردی و دبیرخانه اجرایی برنامه‌های ریحانه تصریح کرد: در دو مرحله زوج‌های جوان به حرم مطهر رضوی مشرف و جشن ازدواج آنان با حضور کارشناسان برجسته دینی کشور و اجرای برنامه‌های بانشاط مذهبی برگزار خواهد شد.

دژبرد ادامه داد: مرحله اول مراسم جشن ازدواج زوج‌های جوان در حرم مطهر رضوی 2اسفندماه با حضور 600 زوج جوان و مرحله دوم نیز 24 اسفند با حضور 846 زوج برگزار خواهد شد.

گفتنی است برنامه¬های فرهنگی ریحانه در ایام فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها  به همت سازمان فرهنگی و مشارکت تمامی نهادهای آستان قدس با هدف تبیین هویت زن مسلمان مبتنی بر سیره عملی حضرت زهرا سلام الله علیها در حال اجرا می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز