در صورت تسویه بدهی تا پایان سال ۹۵

جرایم دیرکرد تسهیلات بدهکاران به بانک کشاورزی لرستان بخشوده می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۷:۰۵
کد خبر: ۵۲۵۱۰۱
جرایم دیرکرد تسهیلات بدهکاران به بانک کشاورزی لرستان بخشوده می‌شود
مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان از بخشودگی سود و جرائم دیرکرد بدهی بدهکاران به این بانک در صورت تسویه بدهی تا پایان سال 95 خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان گفت: سود و جرائم دیرکرد تسهیلات بدهکاران به بانک کشاورزی در صورت تسویه بدهی تا پایان اسفندماه ۹۵، بخشوده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ "مجید یوسفی" با اشاره به اجرای تبصره ۳۵ قانون بودجه افزود: بنا بر تبصره ۳۵ و بر اساس مجوز بانک مرکزی درصورتی‌که بدهکاران تا ۲۸ اسفندماه سال ۹۵ با مراجعه به شعب بانک کشاورزی نسبت به پرداخت نقدی اصل بدهی خود اقدام نمایند مشمول بخشودگی سود، سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد خواهند شد.
وی گفت: ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی، آخرین قرارداد منعقدشده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشتری مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.
یوسفی افزود: خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده‌اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت هستند و سایر بدهکاران به بانک کشاورزی مشمول این قانون در اولویت‌های بعدی قرار دارند.
شایان‌ذکر است با توجه به محدودیت زمانی اولویت با مشتریانی خواهد بود که زودتر نسبت به واریز نقدی اصل بدهی خود اقدام می‌نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز