رئیس شورای شهر اردبیل:

بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل تا پایان سال تصویب می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲:۰۹
کد خبر: ۵۲۵۱۰۸
بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل تا پایان سال تصویب می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل در دستور بررسی شورای شهر است و تا پایان سال تصویب می‌شود.

به گزارش برنا، ذکی اله خوشبخت پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهرداری اردبیل بودجه سال آینده خود را به مبلغ ۵۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شورای شهر تقدیم کرده است.

وی افزود: شهرداری ۴۵۱ پروژه برای بودجه خود پیش‌بینی کرده و نزدیک به ۶۸ درصد از مبلغ بودجه به بخش عمرانی و مابقی به هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: با توجه به اهمیت تصویب به موقع بودجه و با هدف از دست ندادن فصل کاری، شورای شهر اردبیل در نظر دارد تا پایان اسفندماه کلیات بودجه را تصویب کند.

خوشبخت متذکر شد: به دلیل محدودیت زمانی باقی‌مانده در صورت لزوم شورای شهر جلسات روزانه ترتیب داده و تمامی مفاد بودجه را بررسی می‌کند.

وی تأکید کرد: هر چند می‌توان بررسی تفریغ بودجه را برای سال آینده انتقال داد اما ضروری است بودجه و متمم آن امسال به جمع‌بندی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: در بررسی بودجه بی‌شک مصالح شهر مدنظر قرار خواهد گرفت و مهم‌ترین پروژه‌هایی که اجرای آن برای توسعه شهر ضروری است موردتوجه خواهد بود.

خوشبخت افزود: علاوه بر این شهرداری اردبیل با محدودیت مالی مواجه است و به همین دلیل در بررسی بودجه نیز اجرای بهینه پروژه‌ها با توجه به وضعیت مالی شهرداری بررسی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز