شهردار خرم آباد:

بهره برداری ترمینال مسافربری خرم آباد تا پایان سال جاری

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۵:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۱۲۲
بهره برداری ترمینال مسافربری خرم آباد تا پایان سال جاری
ترمینال مسافربری خرم آباد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جلسات شهرداری خرم آباد بدون اشاره به میزان درآمد شهرداری در سال جاری با بیان اینکه سخت ترین ضوابط بلندمرتبه سازی در شهرهای کشور در خرم آباد اعمال می شود، افزود: باید فرهنگ شهرنشینی در این شهر تغییر کند و این تغییر نیازمند فرهنگ سازی است.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران بومی و غیربومی که در امور شهری سرمایه گذاری کنند از سوی شهرداری حمایت می شوند.
وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در روند ساخت زیرگذر بهارستان در منطقه گلدشت خرم آباد گفت: این طرح با یکهزارو 240میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد و به دلیل منابع مالی محدود شهرداری این رقم به 640میلیارد ریال کاهش داده شد که باید در 24ماه به بهره برداری رسد.
شهردار خرم آباد افزود: مردم باید در روند مقام سازی شهر به شهرداری کمک کرده چراکه دولت تنها به زیرساخت شهری می تواند کمک کند.
عیدی بیرانوند به تشکیل کارگروهی در شهرداری برای شناسایی بافت و خانه های قدیمی اشاره کرد وگفت:با تشکیل این کارگروه از تخریب بافت و خانه های قدیمی در شهر جلوگیری خواهد شد.
وی همچنین گفت: ترمینال مسافربری خرم آباد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در خرم آباد 2 برابر شده است گفت: 850هزار مترمربع چمن و فضای سبز، 24هزار مترمربع پیاده رو در سطح شهر بنا نهاده شده است.

نظر شما