مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل :

اعتبارات اختصاص یافته به دامپزشکی استان اردبیل کافی نیست

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۷:۳۱
کد خبر: ۵۲۵۱۲۷
اعتبارات اختصاص یافته به دامپزشکی استان اردبیل کافی نیست
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با اشاره به این‌که اعتبارات اختصاص یافته به دامپزشکی استان اردبیل کافی نیست گفت: امیدواریم با افزایش اعتبارات بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی در منطقه داشته باشیم.

به گزارش برنا، صادق صالحی پیش از ظهر امروز در دیداری با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان خلخال تاکنون در رابطه با حوزه دامپزشکی فعالیت‌ها و عملکردهای خوبی از خود نشان داده و در این زمینه گزارشات خوبی ارائه کرده است که این موضوعات سبب تحقق اجرای برنامه‌های دامپزشکی موفقی در منطقه شده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم اقدامات خوب و مناسبی در راستای بهبود وضعیت دامپزشکی استان برداریم و شاهد کاهش تلفات و بیماری‌ها در بین دام‌ها باشیم چرا که عمده درآمد به دست آمده استان توسط پرورش دامها به دست می‌آید و این موضوع سبب آسیب جدی به اقتصاد منطقه می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: متاسفانه اعتبارات اختصاص یافته به دامپزشکی استان اردبیل کافی نیست و نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی و لازم برای در اختیار قرار دادن اعتبارات مورد نیاز و کافی در اختیار ما قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق در راستای کاهش و کنترل بیماری‌های دام‌ها گام‌های موثری برداریم.

صالحی بیان کرد: شهرستان خلخال با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود و هم‌مرز بودن با سه استان از لحاظ تهدید بیماریهای دام و طیور در یک منطقه پرخطر و ریسک‌پذیر قرار دارد و در چنین شرایطی است که اهمیت و نقش دامپزشکی با ارائه خدمات اجرایی و نظارتی در تضمین سلامت مواد غذایی نمایان می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این دیدار بیان کرد: خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر وجود بیماری حاد دامی در منطقه گزارش نشده که این موضوع نشان از همکاری و تلاش همه‌جانبه اداره کل دامپزشکی است که ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون می‌شود و نیاز است برای ارتقای سطح دامپروری‌ها و دامداری‌ها آموزشها و اطلاعات لازم به دامداران ارائه شود.

فریدون بابایی افزود: خوشبختانه کنترل و مهار بیماری‌های مربوط به دامها و پرندگان از جمله آنفلونزاری فوق حاد پرندگان نشان از فعالیت نیروهای فنی و تخصصی در این مجموعه است که انتظار می‌رود رسانه‌ها در زمینه انعکاس اخبار در رابطه با فعالیت دامپزشکی و اقدامات انجام داده شده توسط این مجموعه همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز