رییس اداره توسعه مشارکت های اجتماعی وزارت ورز‌‌ش و جوانان خبر داد

خراسان رضوی رتبه نخست ثبت تقاضای سمن های کشور

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۴:۲۲
کد خبر: ۵۲۵۱۵۸
خراسان رضوی رتبه نخست ثبت تقاضای سمن های کشور
خراسان رضوی رتبه ی نخست کشور در ثبت متقاضیان تاسیس سمن های کشور را در نشست مشترک کارشناسان مشارکت های اجتماعی و نمایندگان مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، (چهارشنبه ۴ اسفند ماه) در دومین روز از برگزاری نشست مشترک کارشناسان مشارکت های اجتماعی و نمایندگان مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور در مازندران که به ریاست رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است،خبر از کسب رتبه ی نخست کشور توَسط خراسان رضوی در حوزه ی ثبت متقاضیان تاسیس سمن در سامانه ی این وزارتخانه خبر داد.

منصور صادقی،رییس اداره توسعه مشارکت های اجتماعی وزارت با قدردانی از تلاش های علیرضا صمدی،رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان،تصریح کرد:در حال حاضر صدو هجده (۱۱۸) سمن خراَسان رضوی در فرایندهای مختلف صدور مجوز هستند.

علیرضا صمدی در حاشیه برگزاری این نشست ۴روزه،بیان داشت:کَسب این رتبه به واسطه ی فرهنگ سازی و تلاش روسای اداره های ورزش و جوانان در سوق دادن جوانان به صورت نهادمند در توسعه مشارکت های اجتماعی ، کمک به دولت و بسترسازی توسعه پایدار در جامعه است.

وی با بیان اینکه جزو معدود استان هایی که تمامی فرایندهای صدور مجوز را به صورت الکترونیک انجام می دهد، افزود: امید است هر چه سریع تر شرایط حضور قانونی و نهادمند جوانان در جامعه فراهم ‌شود.

لازم به ذکر است این همایش پیرامون مشارکت نهادمند جوانان و آسیب های اجتماعی از ۲تا۵اسفند در بابلسر در حال برگزاری می باشد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز