رئیس شورای شهر خرم آباد مطرح کرد:

در انتخابات شورای شهر کاندیدا نمی شوم

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۲:۵۷
کد خبر: ۵۲۵۱۹۶
در انتخابات شورای شهر کاندیدا نمی شوم
رئیس شواری شهر خرم آباد از عدم حضور خود در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمد حسین پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان به عملکرد شورای شهر خرم آباد در دوره اخیر اشاره نمود و بیان داشت:من به عملکرد شورای چهارم نمره خوبی می دهم اما در حقیقت این مردم هستند که باید در این زمینه قضاوت کرده و در مورد عملکرد شورا اظهار نظر کنند.  

وی افزود: تمام طرح هایی که در شورای شهر به تصویب می‌رسد با پیشنهاد شهرداری است و تاکنون هیچ طرحی بدون پیشنهاد شهردار در شورا مصوب نشده است.  

رئیس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کاندیدا نمی‌شود عنوان کرد: عملکرد شورای شهر از سوی دستگاه‌های نظارتی به خوبی رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر تخلفی صورت بگیرد و یا رانتی در کار باشد این دستگاه‌ها به خوبی از آن آگاه بوده و اقدامات لازم را انجام میدهند.  

وی در ادامه نسبت به وضعیت زیر گذر های موجود در شهر خرم آباد که دوره های گذشته احداث شده بودند انتقاد کرد و گفت : در مورد حصار کشی های انجام شده در پارک صخره ای به شدت انتقاد دارم و از شهردار نیز می خواهم که به این موضوع رسیدگی کند. 

  حسین پور در پایان پروژه بوستان آبشار طلایی را یک افتخار بزرگ برای شورای شهر چهارم دانست و بیان کرد: با وجود تمام اختلاف نظرهایی که در بین اعضای شورای شهر وجود داشت خوشبختانه برآیند کار شورای چهارم خوب بوده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز