برپایی نمایشگاه خوشنویسی کلک مشتاقان در الیگودرز

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۰:۲۵
کد خبر: ۵۲۵۲۰۳
برپایی نمایشگاه خوشنویسی کلک مشتاقان در الیگودرز
جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرزگفت: خوشنویسان الیگودرزی با ذوق و نوآوری رنگ و جلای خاصی به این رشته از هنر داده‌اند .
به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ،  هنرمندان و هنردوستان نمایشگاه گروهی خوشنویسی در نگار خانه آیینه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز برپا شد.
جمشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز درحاشیه آئین افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه گروهی خوشنویسی ( کلک مشتاقان ) با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و هنر خوشنویسی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و معرفی خوشنویسان این شهرستان در نگارخانه آیینه برپا شده است .
جمشیدی بابیان اینکه خوشنویسان با ذوق و نوآوری رنگ و جلای خاصی به این رشته از هنر داده‌اند گفت : الیگودرز دارای استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف هنری دارد و مراکز فرهنگی وهنری خصوصا آموزشگاههای خصوصی و کانونهای فرهنگی وهنری و آموزش و پرورش می‌توانند بااستعداد یابی قدم‌های خوبی برای شناساندن هنر اصیل این شهرستان گام بردارند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در پایان گفت: در این نمایشگاه بیش از ٤٠ اثراز هنرمندان خوشنویس طراز اول این شهرستان به مدت ۱۰ روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز به مدت دو هفته از ساعت ٩ تا ١٨ به مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ  مراجعه کنند.

 

نظر شما