با اجرای ۱ میلیون متر مربع عملیات آسفالت در ناحیه ۳ منطقه غرب :

محله ورد آورد در این منطقه رنگ و رویی تازه یافت

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۲۹۰۹
محله ورد آورد در این منطقه رنگ و رویی تازه یافت
شهریار مهر افشار معاون فنی و عمران منطقه غرب شهر تهران از عملیات بهسازی معابر محله وردآورد در این منطقه خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، شهریار مهرافشار  معاون فنی و عمران این منطقه ضمن اعلام خبر فوق، گفت: به منظور اجرای دستورالعمل ابلاغی مبنی بر رسیدگی و توجه ویژه به نگهداشت محلات کم برخوردار در مناطق 22گانه پایتخت، 3 محلۀ (چیتگر شمالی ، جنوبی و ورد آورد) در منطقه 21، در دستور کاری ویژه فعالیت های عمرانیاین منطقه  قرار گرفت که در همین راستا کارشناسان معاونت فنی و عمران این منطقه در فاز نخست اقدام به شناسایی زمین های بایر که محل انباشت زباله های محلی شده بود کردند.

بنابراین گزارش؛ در طی این شناسایی 150 معبر خاکی و زمین بایر که فاقد زیر ساخت های شهری بودند، شناسایی شد.

معاون فنی و عمران منطقه 21با اشاره به اینکه طرح بهسازی معابر سبب افزایش رضایتمندی سکنه در محلۀ وردآوردشده است،افزود:بهسازی معابر خاکی علاوه بر ایمن سازی معبر و  جلوه بخشیدن به محیط شهری، امنیت را برای ساکنین به همراه آورده که این امر موجب افزایش سطح رضایتمندی سکنه در محلۀ وردآورد شده است.

مهرافشار در پایان با بیان اینکه نهضت حذف معابر خاکی در محلات کم برخوردار منطقه 21 با جدیت تمام در سال آتی نیز پیگیری خواهد شد، خاطر نشان کرد: از مرداد ماه  سال 95 تا کنون از 150 معبر خاکی وزمین های بایر شناسایی شده، 50 قطعه زمین در کل محدوده ی ورد آورد جمعا" به متراژ 1 میلیون متر مربع آسفالت، اجرای جداول دور درختی به طول  3 هزار متر و 24 هزار متر مربع مناسب سازی در قالب اصلاح معابر و شیب بندی و ... در اینمحله  انجام گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز