۱۱ کمیته تکریم مقام معلم در استان مرکزی تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۲:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۹۷۳
۱۱ کمیته تکریم مقام معلم در استان مرکزی تشکیل شد
هرام حسن‌آبادی در شورای آموزش و پروش استان با اشاره به برنامه‌های روز معلم اظهار داشت: ستاد تکریم مقام معلم در استانتشکیل شد که شامل 11 کمیته می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور روز معلم را با هماهنگی یکدیگر انجام می‌دهند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از معلمان و فرزندان شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و غیره از جمله اقداماتی است که برای روز معلم درنظر گرفته شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: تنها یک نفر از 15 هزار پرسنل فرهنگی استان به دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شود.

حسین‌آبادی بیان کرد: طبق مطالعات انجام شده در زمینه سرمایه اجتماعی که سال گذشته انجام شد مشخص شد که معلمان در جلب اعتماد جامعه توانستند به رتبه نخست دست یابند و این درحالی است که براساس مطالعات سال85 دررابطه با منزلت حرفه‌ای مشاغل مشخص شد که منزلت حرفه‌ای معلمان در جایگاه مطلوبی نیست.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد:  این مسئله‌ای نیست که بخواهیم بر آن سرپوش بگذاریم و آموزش و پرورش باید نسبت به این مسئله مهم مطالبه‌گری کرده و به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی هم با اشاره به مجمع خیران مدرسه‌ساز استان گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی با سابقه 24 سال خدمت از قدیمی‌ترین مجامع خیران مدرسه‌ساز کشور است که توانسته در توسعه فضاهای آموزشی بیشترین و برترین خدمات را ارائه کند.

علی فخاری عنوان کرد: این درحالی است که در تکریم این خیران تفاوتی میان استان مرکزی با دیگر استان‌ها وجود ندارد و اگر وحدت رویه و حضور پررنگ خیران را می‌طلبیم باید نگاه مجموعه دولت به خیران در زمینه درنظر گرفتن پاداش و مزایا برای آنان و همین‌طور برخی از معافیت‌ها مانند سایر استان‌ها باشد و این درحالی است که این مهم در استان مرکزی برخلاف اغلب استان‌ها که معافیت‌ها را اجرا می‌کنند، لغو شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز