رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مشگین‌شهر:

مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم مشگین‌شهر وجود ندارد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۰۴۴
مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم مشگین‌شهر وجود ندارد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مشگین‌شهر گفت: علی‌رغم مشکل قطعی آب و نگرانی‌هایی که در این زمینه برای فعالیت نانوایی‌ها به وجود آمده خوشبختانه در حال حاضر مردم مشگین‌شهر برای تامین نان مورد نیاز هیچ مشکلی ندارند.

به گزارش برنا،

علیرضا فروضات عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار کرد:  علی‌رغم مشکل قطعی آب و نگرانیهایی که در این زمینه برای فعالیت نانواییها به وجود آمده خوشبختانه در حال حاضر مردم مشگین‌شهر برای تامین نان مورد نیاز هیچ مشکلی ندارند.

وی با اشاره به این‌که آب مورد نیاز نانوایان به صورت شبانه تامین شده است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع هماهنگیهای لازم توسط اداره آب و فاضلاب، اتحادیه نانوایان و ستاد کمیته آرد و نان برای حل مشکل تامین نان انجام شده بود که به همین منظور هم‌اکنون مردم منطقه در رابطه با تامین نان مورد نیاز مشکلی ندارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشگین‌شهر با بیان این‌که هیچ بهانه‌ای در خصوص تعطیلی نانواییها پذیرفته نمی‌شود، گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته همه نانواییهای سطح شهر برای ارائه خدمات به همشهریان فعال هستند و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

فروضات با بیان این‌که شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت نان به وجود آمده است، بیان کرد: هیچ موضوعی مبنی بر افزایش قیمت نان به دلیل شرایط به وجود آمده صحت ندارد و با هر گونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد خواهد شد و از عموم مردم انتظار داریم که در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: عرضه کالا با قیمت درج شده بر روی آن یکی دیگر از مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود که خوشبختانه تاکنون در این زمینه تخلفی گزارش داده نشده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد بهبود وضعیت موجود و کاهش تخلفات در زمینه‌های مختلف در شهرستان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز