جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" در مجموعه شهربانو منطقه غرب تهران برگزار شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۹:۴۳
کد خبر: ۵۴۵۱۰۲
جشنواره برگزیدگان هفت سین نوروزی در مجموعه شهربانو منطقه غرب تهران برگزار شد
رئیس اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" در بوستان ویژه بانوان این منطقه خبر داد.

به گزارش  خبر گزاری برنا در تهران، فاطمه یوسلیانی رئیس اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: جشنواره برگزیدگان "هفت سین نوروزی" به همت اداره بانوان و با همکاری خانه های خانواده و سبک زندگی محلات 13گانه ی منطقه 21 در مجموعه شهر بانو با حضور بانوان خلاق عضو در کانون های خانه، خانواده و سبک زندگی برگزار شد.

رئیس اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه تاکید کرد: جشنواره "هفت سین نوروزی" با هدف گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی ایرانی در بین بانوان ایرانیو همچنین نمایش استعدادها و توانمندیهای بانوان در عرصه های اجتماعی برپا شده است.

وی همچنین افزود: کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان هنرمند در سطح محلات 13گانه منطقه 21 و حمایت از ایده های خلاقانه این بانوان با محوریت سفره های هفت سین از ضرورتهای برگزاری این جشنواره بوده است.

یوسلیانیدر پایان خاطرنشان کرد:در این جشنواره بیش از 30 هفت سین از دستاوردهای منتخب بانوان محلات 13 گانه منطقه 21 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و به نفرات برترنیزجوایز نفیسی اهدا شد.

 

نظر شما