معاون اقتصادی استاندار قزوین:

توزیع مرغ و میوه با نرخ تعادلی تا پایان ماه رمضان ادامه می یابد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۷:۴۴
کد خبر: ۵۴۵۳۰۲
توزیع مرغ و میوه با نرخ تعادلی تا پایان ماه رمضان ادامه می یابد
منوچهر حبیبی گفت: توزیع مرغ و میوه با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از رشد قیمت، تا پایان ماه مبارک رمضان در قزوین ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: توزیع مرغ و میوه که از اواخر سال گذشته و در راستای تنظیم بازار جهت خرید مردم در شب عید آغاز شده بود تا پایان ماه مبارک رمضان در استان قزوین تداوم خواهد داشت تا مردم بدون دغدغه به خرید مایحتاج خود بپردازند.

حبیبی افزود: مرغ منجمد نیز هر کیلوگرم 56هزار ریال در بازار عرضه می شود که 3هزار ریال پایین تر از شرایط فروش فعلی می باشد.

وی توضیح داد: به منظور کاهش قیمت مرغ، تعاونی ها، مراکز فروش و فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان می توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام به هر اندازه که نیاز دارند خریداری و توزیع نمایند.

معاون اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مکلف به نظارت بر توزیع مرغ و میوه هستند و با سودجویان در این زمینه برخورد خواهد شد.

حبیبی در خصوص توزیع میوه در غرفه های سطح استان نیز گفت: میوه به اندازه کافی در سردخانه ها موجود است و تا اطلاع ثانوی با قیمت تعادلی و مصوب در مراکز پیش بینی شده توزیع می شود.

وی افزود: هیچ محدودیتی در تأمین و عرضه میوه وجود ندارد و برای ماه مبارک رمضان نیز پیش بینی های لازم در خصوص میوه و گوشت سفید و قرمز شده و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

نظر شما