استاندار مازندران در رژه روز ارتش در ساری:

ارتش ما یکی از ارتش های بزرگ جهان است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۴:۴۰
کد خبر: ۵۴۶۱۲۳
ارتش ما یکی از ارتش های بزرگ جهان است
استاندار مازندران که در مراسم روز ارتش در ساری سخن می گفت از روز ارتش به عنوان روز صلابت، روز اقتدار و فداکاری یاد کرد و گفت: امروز ارتش ما یکی از ارتش های بزرگ جهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار 29 فروردین، روز ارتش، را یادگار امام راحل (ره) دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب همواره در خدمت کشور بوده و امام راحل لحظه پیوستن ارتش به مردم را نقطه یاس طاغوت می دانستند.

وی افزود: ارتش در کنار مردم بود و با حضور ارتشیان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ارتش با تقدیم 48هزار شهید در کنار سایر قوای نظامی در خدمت انقلاب است.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: امروز باید افتخار کنیم در شرایطی هستیم که نیروهای مسلح ما با اقتدار در منطقه حضور دارند و در فرامرزها هم برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: «توانستن» نماد امروز ارتش ماست که در خط ولایت فقیه حرکت و تلاش می کند.

فلاح وجه تمایز ارتش ما با ارتش دیگر کشورها را در ایمان و تقوا دانست و گفت: امروز در سایه همدلی و انسجام نیروهای مسلح در مازندران استان مازندران از امنیت مناسب و پایدار برخوردار است و مازندران از امن ترین استان های کشور است.

وی افزود: نیروی ارتش در زمان بروز حوادث غیرمترقبه در کنار مردم جای دارد و همدلی و اتفاق نظر بین نیروهای مسلح و مسوولان استان به خوبی دیده می شود.

وی روز ارتش را به ارتشیان غیور و نیروهای مسلح مازندران تبریک گفت و با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خواستار مشارکت و همکاری همه دستگاه ها برای تحقق شعار سال و رونق تولید و افزایش اشتغال شد.

قبل از سخنان استاندار مازندران، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر هم طی سخنانی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ضامن صلح و آرامش هستند، گفت: ایجاد صلح و آرامش با گسترش نیروی انسانی و تجهیزات و اداوات نظامی ضرورت هر کشور است.

امیر دریادار دوم عرشه خرداد حکیمی خاطرنشان کرد: در همین راستا، با درایت و تدبیر فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی ایران، امروز در کنار آموزش های مورد نیاز نیروهای مسلح، ساخت اداوات و تجهیزات نظامی بومی نیز گسترش قابل توجهی کرده است.

وی امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را نشانه درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز امنیت و آرامش ایران قابل قیاس با امنیت دیگر کشورهای منطقه نیست.

گفتنی است در این مراسم یگان های نیروی زمینی و دریایی ارتش، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و نیروهای مردمی جهاد سازندگی مازندران از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز