معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان :

ارسال ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در قالب هفت محور مقاله نویسی

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۸:۱۳
کد خبر: ۵۴۶۲۸۴
ارسال  ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در قالب هفت محور مقاله نویسی
فرید بهرامی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم گفت : بیش از 3هزار اثر از دانش آموزان در رشته های 12گانه در دبیرخانه این جشنواره مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ،  فرید بهرامی هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر ذکر کرد .

وی امروز در ششمین جشنواره نوجوان سالم که در سالن اجتماعات پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی خرم آباد با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد ؛ افزود :  هر کشوری برای توسعه پایدار نیازمند شهروندانی است که در ساحت‌های مختلف از شایستگی‌های معیار برخوردار باشند و در نهایت به شکل‌گیری هویت آنها منتهی شود

 بهرامی در ادامه افزود : در نظام تعلیم و تربیت  توجه به شش ساحت اعتقادی، تربیتی، اجتماعی،سیاسی، علمی، فناوری، اقتصادی، هنری و زیباشناختی و تربیت زیستی و بدنی مورد توجه قرار می گیرد که  در قالب سبک زندگی ایرانی ،  اسلامی به دانش آموزان  آموزش داده شود .

وی  تصریح کرد: مدارس کانون اصلی تربیت و تحول کشورند و ساختن آینده کشور از مدارس شروع می شود .

  فرید بهرامی از همراهی و حمایت های بی شائبه مدیران ارشد استان و دستگاههای اجرایی تجلیل کرد و  افزود :   در این جشنواره در قالب هفت محور مقاله نویسی، 150 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بهرامی  در ادامه به تشریح آثار دانش آموزان در رشته های مختلف پرداخت وافزود: در محور مقاله نویسی ، تالیف و گردآوری بیش از 150اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و  در محور فیلم، داستان و پویانمایی هم 25 اثر، گرایش های نقاشی 392 اثر، در حوزه عکس 25 اثر، روزنامه دیواری 178 اثر، نرم افزار چند رسانه 20 اثر و  ایده پردازی هم  در دوره  ابتدایی 100 اثر به دبیرخانه  جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد : در سه محور ابتکارات فرهنگی ، فنون آموزش و  تدریس پیشگیری 25 اثر و پروژه های ابتکاری و خلاقیت نیز 16 اثر به دبیر خانه ارسال شد .

بهرامی در پایان به تقدیر از 36 نفر به عنوان نفرات برگزیده  ششمین جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت : آموزش های رشد مدار و توانمند سازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی راهبرد مهمی است که آموزش و پرورش در راستای تحقق آن گام برمی دارد

 

نظر شما