بگوویچ:

نتایج گل گهر در این فصل به معنای واقعی درخشان بوده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۳:۵۴
کد خبر: ۵۴۶۳۵۲
نتایج گل گهر در این فصل به معنای واقعی درخشان بوده است
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: نتایج گل گهر در این فصل به معنای واقعی درخشان بوده است و تیمی که در فصول گذشته همواره بدنبال بقا در لیگ بوده است امسال در قامت یک مدعی ظاهر شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از کسب تساوی برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و با این شرایط پای به میدان گذاشتیم ، در نیمه اول آلومینیوم خیلی از ما بهتر بود ولی در نیمه دوم بازیکنان ما خودشان را در زمین پیدا کردند و موفق شدیم گل تساوی را بزنیم.

وینگو بگوویچ افزود: از گلی که به ثمر رساندیم خیلی خوشحال هستم چرا که بازیکنی که گل را زد یک بازیکن جوان بود که اولین بازی رسمی خودش را برای ما انجام می داد.

وی ادامه داد: در این دیدار آلومینیوم موقعیت های بسیاری خطرناکی بخصوص در دقایق آخر روی دروازه ما خلق کرد و علیرغم اینکه این برد می تواست برای صعود به ما بسیار کمک کند باید گفت نتیجه تساوی عادلانه بود.

بگوویچ اظهار کرد: هنوز هم از اتفاقات بازی با خونه به خونه متعجب هستیم و هیچ کس نمی داند چرا اینقدر ضعیف بودیم. در بازی قبلی هم برابر پارس جم جنوبی موقعیت بسیار زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم اما در فوتبال این چیزها طبیعی است و نباید بدنبال بهانه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو بازی آینده باید پیروز باشیم و منتظر بنشینیم ببینیم که آیا شانس و اقبال به ما روی خواهد کرد یا خیر اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و تا آخرین لحظه به صعود امید خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز