مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی:

بستر تولید انرژی خورشیدی در روستاهای استان مرکزی مهیا است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۵:۳۵
کد خبر: ۵۴۶۳۵۴
بستر تولید انرژی خورشیدی در روستاهای استان مرکزی مهیا است
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: بستر برای تولید انرژی خورشیدی در روستاهای استان مهیا است و دهیاران بایستی به منظور رونق اشتغال روستایی از این ظرفیت بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  سعید فائض پور در نشست مشورتی دهیاران منتخب استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در روستاهای استان مرکزی، شرایط برای ایجاد اشتغال فراهم و زمینه آماده است، فقط باید رویکردها عوض شود و تمام تفکر و ایده به سمت اشتغال پایدار در روستاها و استفاده از پتانسیل های موجود در مسیر بهبود و رونق کسب کار روستایی گرایش پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی افزود: دهیاران در حوزه ایجاد فضای تولید انرژی خورشیدی ورود کنند که در این حوزه تسهیلات خوبی وجود دارد و زمینه و بستر در روستاهای استان مرکزی مهیا است.

فائض پور بیان کرد: سال گذشته ۳۷۰ میلیارد ریال برای اشتغال روستایی در استان سرمایه گذاری شد و استانداری، اداره کل بنیاد شهید، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، پست بانک، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و بسیج سازندگی سپاه روح الله استان در این فرصت سازی اشتغال مشارکت داشتند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی ادامه داد: از آنجا که اکثر دهیاران استان جوان و تحصیل کرده و هر کدام در رشته ای متخصص هستند، بنابراین دارای ایده و فکر بکر هستند که باید این استعدادها در مسیر بهبود و ایجاد اشتغال در روستاها به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان ساخت: با تعامل و همکاری اهالی روستاها و جذب سرمایه گذاران بومی که خارج از روستا زندگی می کنند، می توان کارهای مفید و ماندگار انجام داد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی ادامه داد: در روستاها برای ارایه خدمت و ایجاد اشتغال شرایط آماده بوده و فقط قدری همت، حرکت و ایده پردازی نیاز است.

فائض پور اضافه کرد: بر مبنای برنامه ریزی و پیگیرهای انجام شده، بیمه روستایی از ماه آینده در سطح روستاهای استان مرکزی برقرار می شود

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز