معاون سیاسی استانداری لرستان درآیین روز ارتش گفت:

دکترین نظام دکترین صلح و ثبات است/ارتش مظهر ملی برای نظام است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۷:۰۷
کد خبر: ۵۴۶۳۵۷
دکترین نظام  دکترین صلح و ثبات است/ارتش مظهر ملی برای نظام است
حبیب‌الله خجسته‌پورگفت:ارتش امروز بر مبنای راهکارهای فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری در راستای دکترین نظام که دکترین صلح و ثبات است قدم بر می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ معاون سیاسی استانداری لرستان تاکید کرد: ارتش امروز بر مبنای راهکارهای فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری در راستای دکترین نظام که دکترین صلح و ثبات است قدم بر می‌دارد.

 حبیب‌الله خجسته‌پور امروز سه‌شنبه، ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، تصریح  کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه‌بر این‌که مظهر ملی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، مظهر نظم و انضباط است

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی فراجناحی است که آموزه‌های الهی را سرلوحه کار خود قرار داده است و در تمام زمینه‌های دفاعی با بهره‌گیری از پشتوانه مردم و نظم و انضباط  موفق بوده است.

خجسته‌پور با اشاره به این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز حدیث امام علی(ع) است، عنوان  کرد: ارتش هم تقوای الهی را پیشه گرفته و هم انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی خاطر نشان  کرد: ارتش امروز بر مبنای راهکارهای فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری در راستای دکترین نظامی که دکترین صلح و ثبات است قدم بر می‌دارد.

خجسته پوربا اشاره به این‌که ارتش امروز نقطه اتکای جمهوری اسلامی ایران وعامل صلح و ثبات در منطقه است،بیان داشت: اگر امروز شاهد یک جزیره امن هستیم حاصل رهبری هوشمندانه ، اقتدارنیروهای مسلح و پشتیبانی مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز