فرماندار شهرستان خمین :

انتظار مردم از سازمان تعزیرات حکومتی برخورد قاطع و جدی با تخلفات صنفی است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۱:۱۲
کد خبر: ۵۴۶۳۶۲
انتظار مردم از سازمان تعزیرات حکومتی برخورد قاطع و جدی با تخلفات صنفی است
فرماندار شهرستان خمین در نشست با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت : انتظار مردم از سازمان تعزیرات حکومتی برخورد قاطع و جدی با تخلفات صنفی است .

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ در این نشست مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تاریخچه تشکیل نهاد تعزیرات حکومتی در کشور اظهار داشت : تعزیرات حکومتی با درخواست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) تشکیل شده است و وظیفه آن رسیدگی به تخلفات بخش های دولتی وغیر دولتی است ودر واقع تعزیرات حکومتی در بحث ایجاد امنیت اقتصادی واجرای عدالت در جامعه نقش موثری ایفا می کند . وی در ادامه افزود : سازمان تعزیرات حکومتی نهاد رسیدگی و صدور حکم است و این نهاد، همه گزارش‌های مربوط به تخلفات را از دستگاه‌های نظارتی دریافت و پس از بررسی و رسیدگی حکم مربوطه را در مورد دستگاه متخلف اعلام می‌کند.

رزاقی درادامه با اشاره به اقدامات پیشگیرانه سازمان تعزیرات افزود : علاوه بر اجرای احکام در شعب و جزای نقدی و تشکیل پرونده اقدامات دیگری از جمله تعطیلی موقت محل کسب ، نصب پلاکارد و امحای کالا نیز انجام می‌شود.

در ادامه فرماندار شهرستان خمین ضمن تشکر از عملکرد اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و با اشاره به لزوم همکاری سایر دستگاهها با اداره تعزیرات افزود :  دستگاههای اجرایی دیگر اعم از مجامع امور صنفی و نیروی انتظامی نیز باید وارد عمل شده و همکاری لازم و کامل را با تعزیرات شهرستان داشته باشند تا راحت تر بتوانیم با تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، احتکار و... در شهرستان مقابله کنیم . وی در ادامه مبارزه با قاچاق کالا را یکی از رسالت های سازمان تعزیرات دانسته و افزود : قاچاق کالا به اقتصاد و زیربنای کشور آسیب می‌زند و باید برای حل این مسئله اقدامات عملی، سازنده و قاطعانه صورت گیرد.

سید مهدی ساداتی در ادامه با اشاره به اینکه انتظار مردم از سازمان تعزیرات برخورد قاطع و جدی با تخلفات صنفی است افزود : تاثیرگذاری عملکرد تعزیرات حکومتی به قاطعیت و جدیت در برخورد با تخلفات بستگی دارد . وی در ادامه افزود : وظایف تعزیرات حکومتی و دستگاه های مرتبط نباید تنها به ایام خاصی مانند نوروز معطوف شود بلکه در تمام ایام سال و در قالب گشت های مشترک با سایر ادارات و در راستای هم افزایی و اثربخشی صورت گیرد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز