مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان معرفی شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۴۶۳۸۹
مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان معرفی شد
آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد.

به گزارش برنا از سنندج، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان که امروز در سنندج برگزار شد، «محمد رسول شیخی زاده» به عنوان مدیرکل جدید معرفی و از خدمات «قنبر موسی نژاد» مدیرکل سابق تقدیر شد.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت بنده در کمیته امداد کردستان حدود ۱۸ میلیارد تومان درآمد داشتیم اما در سال گذشته مردم استان ۳۴ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند.

قنبر موسی نژاد افزود: این افزایش درآمدها نشان می‌دهد که اعتماد مردم به کمیته امداد بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: در کردستان همدلی خوبی میان مدیران استانی وجود دارد و دستگاه‌های اجرایی هم آنچه را در توان دارند برای محرومان کمک کرده‌اند.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان بیان کرد: سال گذشته در بخش اشتغال رتبه اول را در استان کسب کردیم و قریب به ۵۰ درصد مشاغل سامانه رصد هم مربوط به کمیته امداد بوده است.

وی با اشاره به ایجاد 31 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان طی سال‌های 90 تا 95، اعلام کرد: همچنین 18 هزار جهیزیه هم طی سا‌ل‌های مذکور پرداخت شده است.

موسی نژاد در پایان سخنان خود از مسئولان استانی، مدیران بانک‌های عامل، کارکنان کمیته امداد استان و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی و تشکر کرد.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان هم در این آیین اظهار کرد: کمیته امداد مولود مبارک انقلاب اسلامی و متعلق به همه محرومان و نیازمندان جامعه است.

محمد رسول شیخی‌زاده به اهداف تشکیل کمیته امداد پرداخت و افزود: باید به همه اهداف جامه عمل پوشاند اما برخی اهداف را در اولویت قرار داد.

وی ادامه داد: اولویت ما کار و تلاش است و رهنمودهای حکیمانه رهبری هم نصب العین ماست.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: استعدادیابی و ایجاد زمینه برای رشد اعتقادی و دینی مددجویان هم از جمله نکاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.

نظر شما