سومین دوره مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران و جوانان در کردستان پایان یافت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۳۹۸
سومین دوره مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران و جوانان در کردستان پایان یافت
سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان استان کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا از سنندج، سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در‌ رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم برگزار شد.

در این مسابقات 120 نفر از شهرستان‌های تابعه استان در گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برادران و خواهران به رقابت پرداختند.

در پایان در بخش ورزشکاران، پیمان احمدی از سنندج در ترتیل، فواد مولودی از سنندج در تحقیق و حمید عطایی در حفظ یک جزء از سنندج، کیوان عزیزی از کامیاران درحفظ 10 جزء، ثریا عابد سعیدی از سقز در بخش تحقیق، مهین زندی و مهدیه فرهادی در ترتیل از سنندج، فخریه زارعی از سنندج در بخش حفظ 10 جزء و شهلا حسینی از مریوان در بخش حفظ یک جزء در جایگاه نخست قرار گرفتند.

در بخش جوانان، میلاد امانی از سنندج در بخش تحقیق و سیامک امینی پور در ترتیل از دیواندره، محمد ادریس زارعی از سنندج در حفظ  یک جزء، پرستو کرمی در بخش ترتیل از سنندج، افروز بیات از سنندج حفظ 10 جزء، فوزیه پیری در بخش حفظ یک جزء از سنندج مقام اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش کارکنان فواد بذرافکن در بخش تحقیق از سنندج، میلاد فیضی از سنندج در ترتیل، سمیه رحمانی در بخش ترتیل بانوان از سنندج، نگین عبدی از دیواندره در بخش حفظ یک جزء توانستند عنوان اول را کسب کنند.

بر اساس این گزارش، سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان استان کردستان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

نفرات برتر این رقابت ‎ ها به مسابقات کشوری که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نظر شما