پس از ۱۰ روز تدارکات مناسب؛

اردوی تیم ملی کاراته در قزوین پایان یافت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۶۴۰۹
اردوی تیم ملی کاراته در قزوین پایان یافت
دور نخست اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان که به مدت 10 روز در خانه کاراته قزوین برگزار شده بود روز گذشته به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات آسیایی که از 19فروردین ماه در استان قزوین برپا بود روز گذشته به پایان رسید و دور جدید تمرینات از روز جمعه اول اردیبهشت ماه در تهران آغاز و تا 9 اردیبهشت ادامه پیدا می کند.

در مرحله دوم علاوه بر نفرات بزرگسال، 13 کاراته کای رده سنی امید هم به جمع اردونشینان اضافه می شوند تا تمرینات این تیم برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا پیگیری شود.

تیم ملی کاراته ابتدا در بازی های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان حاضر می شود و سپس تیرماه عازم پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان می شود.

نفرات تیم ملی را در رده سنی بزرگسالان مجید حسن نیا، امیرمهدی زاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، میعاد یاری، مصطفی روستا، رضا عنایتی، علی اصغر آسیابری، سامان حیدری، سعید علیپور، مهدی خدابخشی، بهمن عسگری، سعید فرخی و حسین سمندر تشکیل می دهند.

علی مسکینی، حمید حسنی پور، مهدی رحیمی نژاد، محمد طاها عبداللهی، امیرحسین سهرابی، علیرضا شیرصفت، امیر رضا میرزایی، الیاس محمدزاده، میلاد غیبی، مهدی قراری زاده، محمدرضا گیلان پور، صالح اباذری و مهدی آشوری هم به عنوان نفرات امید به تیم بزرگسالان ملحق می شوند.

کاراته2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز