مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل عنوان کرد:

لزوم توان افزایی بانوان استان اردبیل در حوزه مدیریت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۴۶۴۱۲
لزوم توان افزایی بانوان استان اردبیل در حوزه مدیریت
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان استان اردبیل برای آشنایی با جایگاه و سهم خود در توسعه برنامه‌ها نیاز به توان‌افزایی دارند.

به گزارش برنا،

فریبا محمدلو دراختتامیه کارگاه آموزشی توان افزایی مشاوران اموربانوان دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان اظهار کرد: در راستای توان افزایی در حوزه مدیریت بانوان، دومین دوره آموزشی 2 روزه توان افزایی مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان اردبیل برگزار شد.

 

وی افزود: این طرح در راستای آشنایی بانوان با جایگاه و سهم زنان در برنامه‌های توسعه، توانمندسازی بانوان و ... با عنوان  دوره توان‌افزایی مدیران  زن با مشارکت معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر بانوان و خانواده وزرات کشور در استان‌ها برگزار شد .

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی، افزود: بعد از دوره اول که برای مدیران کل بانوان سراسر کشور در شهریور سال 95 برگزار شده بود این‌بار برای مشاوران دستگاه‌های اجرایی و مشاوران فرمانداران برگزار شده است.

محمدلو به حضور پویای زنان درعرصه مدیریت اشاره کرد و افزود: زنان درجامعه امروز با مشارکت گسترده  و مناسب و ورود به باز کار توانستند سهم زیادی را در توسعه اقتصادی داشته باشند و برگزاری چنین دوره‌هایی برای ارتقای مدیریت در پیشبرد اهداف جامعه موثر خواهد بود.

 

نظر شما