در جلسه شورای آموزش وپرورش پلدختر مطرح شد:

پیگیری موضوع زمینهای مسکن فرهنگیان پلدختر

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۹:۲۷
کد خبر: ۵۴۶۵۶۴
پیگیری موضوع زمینهای مسکن فرهنگیان پلدختر
فرماندارپلدختر در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان از پیگیری موضوع زمینهای مسکن فرهنگیان پلدختر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ فرماندارپلدختر در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان از پیگیری بحث زمینهای مسکن فرهنگیان پلدخترخبرداد.

نعمت الله دستیاری با اعلام این خبرافزود: این موضوع را نیز قبلا پیگیری کرده ایم وباتوجه به مکان یابی این زمینها برای حدود 200 نفرازفرهنگیان پلدخترتوسط تعاونی فرهنگیان برای پیگیری جدی آن برای هفته آینده ازاستاندارمحترم لرستان وقت گرفته ایم تا درطی یک جلسه به صورت اختصاصی به  حل این مشکل بپردازیم.

فرماندارپلدختربا اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری " اقتصادمقاومتی ،اشتغال وتولید گفت:بنای تحقق این شعار در آموزش وپرورش بوده ورسالت آن در خصوص بحث آموزش برعهده معلمان  است.

دستیاری گفت: شورای آموزش وپرورش با تشکیل کارگروه هایی باید به سمت وسوی تمرکززدایی ازتصمیم گیری های شورا ومشارکت هرچه بیشتر مردم حرکت کند.

وی رسالت آموزش وپرورش را خطیردانست و تصریح کرد:هدف ساختن انسان پاسخگو ومسئول است .

دستیاری همچنین با تقدیر از تلاشهای آموزش وپرورش شهرستان در بحث اسکان مسافران نوروزی یادآورشد:باید مردم را درحوزه های مختلف پای کار آورده ئازازظرفیت آنان درجهت توسعه وکمک به برنامه های دولت استفاده شود.

*کار یک معلم مکتبی پرورش روح است.

همچنین در این جلسه امام جمعه پلدختربا اشاره به ویژگی های یک معلم نمونه  گفت: کار یک معلم مکتبی پرورش روح است.

حجت الاسلام محمد سوری دعوت به سوی خدا وکارالهی را از ویژگی های یک معلم مکتبی عنوان کرد وافزود: دعوت معلم باید به سوی پروردگار عالم وخداشناسی باشد.

وی تصریح کرد: دعوت به نور نیز از دیگر ویزگی های معلم مکتبی است ورسالت معلم رسالت خداوند ورسول او است وباید بشریت را ازظلمت به سوی نور هدایت کنند.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه معلم باید قدر خودش را بداند گفت: کارمعلم مانند پیامبران دعوت به اصلاح جامعه است .

امام جمعه پلدختر دعوت به پارسایی واخلاق واخلاص درنیت وعمل وهمچنین رشد تفکر وشکوفایی استعداددانش آموزان را از دیگر ویزگی های یک معلم مکتبی عنوان کرد واظهارداشت: هیچ دینی به اندازه اسلام به علم ودانش اهمیت نداده است وهدف علم باید دعوت به علم ودانش وتربیت اخلاقی دانش آموزان باشد.

حجت الاسلام محمد سوری  با اشاره به بحث معیشت اقتصادی معلمان نیز گفت: معلمان باید درخصوص بحث معیشت آسوده خاطر باشند تا دغدغه شان تنها بحث آموزش باشد.

*تهیه و تنظیم اطلس شغلی مشاغل شهرستان

در ادامه این جلسه رییس آموزش وپرورش  شهرستان پلدخترگفت:برنامه ریزی گرامیداشت روز معلم وهفته مشاغل از فعالیت های اداره آموزش وپرورش دراردیبهشت ماه محسوب می شود.

علیرضا افتخاری افزود: معرفی 2 معلم نمونه درسطح استان و7 معلم نمونه در سطح شهرستان وهمچنین تجلیل از معلمان نمونه در کانون  وتجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی ازبرنامه های ما در خصوص روز معلم خواهد بود.

وی تصریح کرد:تهیه و تنظیم اطلس شغلی مشاغل شهرستان  وایجاد علاقه بیشتر دانش اموزان برای شغلهای خدماتی وفنی ودعوت از کارآفرینان برتر وتشکیل نمایشگاه معرفی مشاغل از برنامه های ما درخصوص هفته مشاغل است.

افتخاری  همچنین از اعضای شورا خواست به مجوز پرداخت حق الزمه درمدارس نمونه دولتی نظر مثبت دهند.

رییس اداره آموزش وپرورش پلدختریادآور شد: مجوزفروش  برخی از فضاهای آموزشی فرسوده یا مازادبه مزایده گذاشته شود.

به گفته افتخاری درخصوص استاندارد سیستم گرمایشی،مدارس  این شهرستان روندتکمیلی را طی کرده است ومدارس سطح شهر وروستاها به این تجهیزات تقریبا مجهز هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز