معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

وحدت کلمه رمز موفقیت در عملیات آزادسازی خرمشهر بود

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۱:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۹۰۸
وحدت کلمه رمز موفقیت در عملیات آزادسازی خرمشهر بود
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: وحدت کلمه رمز موفقیت در عملیات آزادسازی خرمشهر به عنوان یکی از عملیات های بی نظیر و مثال زدنی دنیا بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد اظهارکرد: رشادت های فرزندان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر و بکار گیری تکنیک ها و روش های ابتکاری رزمندگان اسلام این عملیات را به یک حماسه بی نظیرو مثال زدنی در دنیا تبدیل کرد که وحدت کلمه رمز موفقیت در آن بشمار می رود.

وی تاکیدکرد: رمز موفقیت در این عملیات وحدت کلمه بود و رزمندگان  با روحیه ایثار و فداکاری در این عملیات به پیروزی رسیدند.

شاهرخی توجه به بزرگداشت روز سوم خرداد را یک رسالت و وظیفه مهم دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد و برای نسل آینده تبیین و تشریح شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این روحیه ایثار و فداکاری در فعالیت های دیگر کشور از قبیل امور علمی، انرژی هسته ای، علوم نو و مسائل نظامی و دفاعی قابل مشاهده است.

شاهرخی گفت: سوم خرداد آیینه گویای تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و نیز جهاد آگاهانه و شهادت مظلومانه این ملت است.

وی تاکید کرد: در این روزها رشادت ها و مقاومت های رزمندگان به نسل های جوان که جنگ را ندیده و تنها از طریق راویان دفاع مقدس آن را حس کرده اند انتقال داده خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان به برنامه های خوب و کاملی که برای این روز در نظر گرفته شده، اشاره کرد و گفت: برنامه های سخنرانی مقامات کشوری و استانی در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی شهر و برنامه های بی شمار دیگری برای بزرگداشت این هفته تدارک دیده شده است.

 

 

نظر شما