نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا:

مسابقات والیبال امیدهای آسیا در سالن ۶۰۰۰ نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۴۵۲
مسابقات والیبال امیدهای آسیا در سالن ۶۰۰۰ نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود
نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: مسابقات والیبال امیدهای آسیا که قرار بود در سالن‌های رضازاده و شهید آسمانی اردبیل برگزار شود با تصمیمات اتخاذ شده قرار شد تمامی مسابقات تنها در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شود.

به گزارش برنا،

سعید درخشنده ظهر امروز در حاشیه ورود تیم ملی والیبال ازبکستان به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر دو تیم از 11 تیم شرکت‌کننده در مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل حضور دارند که بعد از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، تیم ملی والیبال امید ازبکستان نیز امروز وارد اردبیل شد و 9 تیم باقیمانده نیز امروز و فردا به اردبیل وارد می‌شوند.

وی افزود: تیمهایی که احتمال دارد امروز به اردبیل سفر کنند مالزی و چین تایپه خواهد بود که اگر برنامه پروازی آنها تغییر نکند امروز به اردبیل سفر می‌کنند و در غیر این صورت تمامی تیمها فردا از طریق فرودگاه اردبیل در این استان حضور خواهند داشت.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا تصریح کرد:‌ براساس تصمیم اتخاذشده توسط کمیته اجرایی مسابقات، تمامی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و سالن شهید آسمانی که قرار بود در کنار ورزشگاه رضازاده میزبان مسابقات باشد در این مسابقات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

درخشنده گفت: خوشبختانه روند آماده‌سازی سالنهای ورزشی اردبیل و استانداردسازی آنها با سرعت و به شکل بسیار مناسب در استان انجام شده که در حال حاضر ورزشگاه رضازاده اردبیل یکی از مدرن‌ترین ورزشگاههای کشور بوده که به طور قطع با حضور تماشاگران استان اردبیل این مسابقات شور و حال خاصی به خود می‌گیرد.

وی بیان کرد: مسابقات والیبال امیدهای آسیا از 11 تا 19 اردیبهشت‌ماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که این مسابقات انتخابی جام جهانی مصر بوده و از اهمیت بسیار ویژه‌ای هم برای تیمهای شرکت‌کننده و هم برای کنفدراسیون والیبال آسیا برخوردار بوده که امیدواریم به بهترین نحو در اردبیل برگزار شود.

 

نظر شما