رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا :

۱۱ داور بین‌المللی مسابقات والیبال امیدهای آسیا را قضاوت می‌کنند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۴۵۷
۱۱ داور بین‌المللی مسابقات والیبال امیدهای آسیا را قضاوت می‌کنند
رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا گفت:‌در جریان برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا ۱۱ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند که دو داور اهل جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش برنا،

سون ساک ظهر امروز در حاشیه ورود تیم ملی ازبکستان و عوامل اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا به اردبیل در جمع خبرنگاران در فرودگاه اردبیل اظهار داشت: برای نخستین بار به استان اردبیل سفر می‌کنم که امیدواریم مسابقات والیبال امیدهای آسیا به میزبانی اردبیل به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی گفت: این مسابقات از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که انتخابی جام جهانی مصر است و تیمهای اول و دوم این مسابقات به این رقابتها راه می‌یابند که امیدواریم داوران در نظر گرفته شده برای مسابقات عملکرد مناسبی داشته و این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا بیان کرد: 11 داور بین‌المللی برای قضاوت در این مسابقات حضور می‌یابند که دو داور اهل جمهوری اسلامی ایران بوده که نفرات انتخاب شده برای قضاوت در این مسابقات چون انتخابی جام جهانی بوده از بهترین داوران قاره کهن به شمار می‌روند.

سون ساک افزود: مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل و بخش داوری این مسابقات تحت نظر دقیق کنفدراسیون والیبال آسیا و نیز کمیته داوران فدراسیون جهانی قرار دارد که امیدواریم در این مسابقات کمترین اشتباهات داوری رقم بخورد چرا که تیمهای شرکت‌کننده در مسابقات به انگیزه انتخابی جام جهانی آمده‌اند و به طور قطع تمامی تیمها حضوری قدرتمند در این مسابقات خواهند داشت.

عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال تصریح کرد:‌ زیرساختها و امکانات برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا آن گونه که شنیده‌ام در اردبیل بسیار مناسب مهیا شده است که امیدواریم با حضور تماشاگران این شهر این مسابقات بهتر از دوره قبل برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز