رئیس هیئت والیبال استان اردبیل :

تیم‌های والیبال ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و پاکستان جمعه وارد اردبیل شدند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۴۶۰
تیم‌های والیبال ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و پاکستان جمعه وارد اردبیل شدند
تیم‌های ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و پاکستان به منظور شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا امروز از فرودگاه اردبیل وارد استان شدند.

به گزارش برنا،

دومین دوره مسابقات والیبال امیدهای آسیا از 11 الی 19 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه رضازاده و شهید آسمانی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تیم ملی ایران اردوی آمادگی خود را زودتر از سایر تیم‌ها در اردبیل برگزار کرده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اظهار داشت: 11 تیم در مسابقات والیبال امیدهای آسیا به میزبانی استان اردبیل با یکدیگر رقابت می‌کنند که در حال حاضر تیم ملی ایران در اردبیل حضور دارد و دیروزنیز 4 تیم دیگر وارد اردبیل شدند

نادر فلاحی افزود: ازبکستان، مالزی، چین‌تایپه و مالزی تیم‌هایی هستند که دیروزاز فرودگاه اردبیل به استان سفر کردندکه ساعت 12 ظهر پرواز تیم‌های ازبکستان، چین‌تایپه و مالزی در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و ساعت 21 دیشب نیز ساعت ورود پرواز تیم پاکستان به اردبیل بود.

وی تصریح کرد: تیم‌های تایلند، سریلانکا، استرالیا، چین، ژاپن و قزاقستان امروز نهم اردیبهشت‌ماه وارد اردبیل می‌شوند که با حضور این تیم‌ها، ترکیب 11 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات کامل شده و روز 11 اردیبهشت مسابقات رسما آغاز می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: نخستین بازی تیم ملی والیبال امید ایران روز دوشنبه در مقابل تیم پاکستان خواهد بود که این بازی ساعت 17 در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

 

نظر شما