رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل :

استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات در ‌انتخابات ‌غیرقانونی و ممنوع است

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۴۶۴
استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات در ‌انتخابات ‌غیرقانونی و ممنوع است
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات در ‌انتخابات ‌غیرقانونی و ممنوع است.

به گزارش برنا،

ناصر نصیری عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود تا فرمانداریها و ستادهای اجرایی در سطح استان فضای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی را در چارچوب قوانین و مقررات فراهم کنند.

وی رعایت اصلی بی‌طرفی توسط هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید تمامی عوامل انتخابات در سطح استان در چارچوب قانون عمل کرده و با همکاری و هماهنگی صمیمانه از هرگونه تبلیغ بر علیه یا له کاندیدایی خاص خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را در گرو برگزاری فعالیتهای تبلیغاتی سالم و بدون حاشیه‌پردازی دانست و گفت: انتظار می‌رود تمامی اعضای هیئتهای اجرایی، نظارت و بازرسی استان در این زمینه تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته و زمینه حضور حداکثری مردم را در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فعالیت‌های انتخاباتی و طرفداری از کاندیداها را توسط کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع دانست و تصریح کرد: به طور قطع با هرگونه فعالیت‌ها و حرکت‌های انتخاباتی در سطح استان توسط مسئولان مربوطه برخوردهای قانونی لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان اردبیل با ستاد انتخابات اظهار کرد: این دستگاه‌ها موظف به همکاری و تامین امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات استان هستند و انتظار می‌رود در این زمینه با هماهنگی‌های لازم مشارکت لازم را داشته باشند.

 

نظر شما