‌امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های نماز جمعه گفت،

ملت شریف ایران با اگاهی کافی به پای صندوق های رای بروند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۳:۴۲
کد خبر: ۵۵۰۵۱۰
ملت شریف ایران با اگاهی کافی به پای صندوق های رای بروند
حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفتمردم مراقب توطئه دشمنان باشند/مناظره های یکی از راههای افزایش بصیرت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در خصوص اهمیت حضور پرشور در انتخابات گفت: ملت شریف ایران چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها با بصیرت و اگاهی کافی به پای صندوق های رای بروند.

لزومی افزود: یکی از راههای موثر برای شناخت کاندیداهای ریاست جمهوری، مناظراتی است که از صدا و سیما پخش می شود. به خوبی گوش کنید و ببینید کدام یک از کاندیداها می توانند با وضعیت اقتصادی فعلی کشور  برای کشور موثر باشند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: برخی از کاندیداها میگویند ما فلان کار را انجام میدهیم، این را بدانید قولهایی بدهید که بتوانید اجرایی کنید، ارام و منطقی رفتار کنید و توهین به هیچ شخصی نکنید. ملت شریف ایران با دقت رفتارهای شما را به دقت رصد می کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پاکدشت ادامه داد: جسارت حرکتی زشت است و کاندیداها از این کار اجتناب کنند، حضرت علی (ع) در جنگ صفین زمانی که دشمن به ایشان توهین کرد، فرمودند ما هیچگاه توهین نخواهیم کرد. از امام علی(ع)مولای مظلومان جهان درس بگیریم.

وی ادامه داد: توطئه جدیدی که امروز در فضای مجازی در حال واقع شدن است این می باشد که می گویند رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از فلان کاندیدا حمایت نمودند، این سخنان صحت ندارند و رهبر معظم انقلاب با فرمایشات و رهنمودهای خود ملت را راهنمایی می نمایند و هیچگاه از هیچ کاندیدایی حمایت ننمودند. ملت جلوی این توطئه باایستند و از ترویج این سخنان نادرست جلوگیری کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پاکدشت، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پربرکت شعبان و روز پاسدار گفت: روز میلاد پربرکت امام حسین(ع) را در کشور عزیرمان روز پاسدار نام نهاده اند، ارزش پاسدار بسیار بالاست، انقدر که امام راحل در خصوص احترام به پاسداران عزیز تاکید نموده اند.

امام جمعه پاکدشت، ضمن تبریک فرا رسیدن روز جانباز، به جانبازان و خانواده های محترمشان، گفت: روز جانباز نیز نزدیک است، روز میلاد حضرت قمربنی هاشم(ع) را روز جانباز نام نهاده اند. این نامگذاری به دلیل دو خصلت ایمان مستحکم و بصیرت  حضرت ابوالفضل(ع) می باشند که الحمدالله همه جانبازان ایران اسلامی با این خصلتها زندگی می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین لزومی گفت: روز معلم در پیش است این روز را به معلمان عزیز تبریک می گویم، شهدا خورشید ملت هستند، شهید مطهری نیز شهید ملی است.

وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد از نام این شهید و جایگاه ایشان سوء استفاده  نماید زیرا این شهید بزرگوار متعلق به تمام ایران است.

امام جمعه پاکدشت، ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر به کارگران عزیز گفت: در پرداخت حقوق کارگران دقت کنیم، کارگران یک ماه تلاش می کنند ولی در پایان ماه فقط یک میلیون به وی حقوق می دهید.

وی افزود: اقای کارفرمایی که با ان خودروی شیک با خانواده به خرید میروی و حداقل خرید شما یک میلیون می شود، چگونه میتوانی به کارگر کارخانه خود در ماه فقط یک میلیون حقوق بدهی، این یک ابرو ریزی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز