استاندار ایلام :

کارخانه فولاد توسط بخش خصوصی در دهلران ایجاد می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶:۴۹
کد خبر: ۵۵۰۸۰۳
کارخانه فولاد توسط بخش خصوصی در دهلران ایجاد می‌شود
استاندار ایلام گفت: بخش خصوصی برای ایجاد کارخانه فولاد در شهرستان دهلران اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش برنا- ازایلام؛ محمدرضا مروارید اظهار داشت: دولت و مردم باید زمینه استفاده هر چه سریع‌تر و بیش از پیش ظرفیت‌های استان ایلام را فراهم کنند. 

وی به سد دویرج و شبکه های آبیاری و طرح 50 هزار هکتاری عین خوش و دشت عباس اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و تنوع در کاشت این ظرفیت‌ها رونق منطقه به دست می‌آید. 

مروارید تصریح کرد: دهلران در مسیر توسعه است و در پروژه‌های آب و خاک کشاورزی در سطح ملی است سامانه گرمسیری اراضی کشاورزی این استان را تحت پوشش قرار می‌دهد که قرارگاه مجری طرح در دهلران مشغول کار است و در دو سال آینده از این مزیت بهره‌مند می‌شوند. 

وی با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه نفت و گاز برای اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: نیروگاه برق، صنایع تبدیلی کشاورزی ایجاد شهرک صنعتی در دشت عباس در حال پیگیری است. 

مروارید از آمادگی بخش خصوصی برای ایجاد کارخانه فولاد در دهلران خبر داد و گفت: پتروشیمی و پالایشگاه دهلران نیز به جد دنبال می‌شوند. 

وی با اشاره به ارائه طرح جامع فرمانداری ویژه دهلران به وزارت کشور گفت: با توجه به بازدید مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور این مهم در حال پیگیری است. 

استاندار ایلام چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک را از اقدامات مهم در جهت توسعه منطقه بیان کرد و اظهار داشت: 12 کیلومتر از این مسیر در مرحله بیس و آسفالت است و 18 کیلومتر دیگر به پیمانکار واگذار شده است. 

مروارید با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: دنیا به انتخابات نگاه می‌کند و همان طور که مردم در راهپیمایی‌ها و سایر مراسمات اقتدار نظام را نشان می‌دهند با حضور در پای صندوق‌های رای این رسالت خطیر را نیز به خوبی نشان می‌دهند. 

وی با اشاره به جایگاه ایران در مجامع جهانی افزود: با انتخاب کاندیدای اصلح و رای بالا می‌توانیم در دنیا سربلند باشیم و همچنان نشان دهیم که مردم در این کشور پای نظام ایستاده‌اند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز