بمناسبت هفته کاروگر :

جامعه کارگری استان مرکزی قبور مطهرشهدای اراک را گلباران کردند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۵۰۸۳۳
جامعه کارگری استان مرکزی قبور مطهرشهدای اراک را گلباران کردند
جامعه کارگری وبسیج کارگری استان مرکزی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در سومین روز از هفته کارگر، قبور مطهر شهدای اراک را عطرافشانی و گلباران کردند.

به گزارش  خبرگزاری برنا مرکزی؛  در این آیین شرکت کنندگان با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطرات رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل، رهبر معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این آیین گفت: شهدا دین بزرگی بر تک تک افراد جامعه دارند و توفیقات امروز جامعه مرهون دلاورمردی های این بزرگان است.

محمد تقی آبایی هزاوه افزود: شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و امروز نیز همه باید وظیفه خود را در سنگرهای دیگر به نحو احسن انجام دهند.

وی بیان کرد: جامعه کارگری استان مرکزی از جمله اقشاری هستند از که زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف حضور داشتند و هم اکنون نیزبا وجودمشکلات و تنگناهای اقتصادی د تلاش خود را در راستای تحقق بخشیدن به فرمایش های رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال به کار گرفته اند.

استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

 

 

نظر شما