با حضور وزرای صنعت و کار

کارخانه شماره دو فولاد خراسان در نیشابور افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۹:۱۰
کد خبر: ۵۵۰۸۶۶
کارخانه شماره دو فولاد خراسان در نیشابور افتتاح شد
کارخانه شماره دو فولاد خراسان در شهرستان نیشابور با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار و امور اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در نیشابور کارخانه فولادسازی شماره دو مجتمع فولاد خراسان ظهر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار در نیشابور افتتاح شد.

سید حسین احمدی در حاشیه این افتتاح در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نیشابور اظهار داشت: این طرح، از سال 89 آغاز شده و بعد از هفت سال ساخت، امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در این مجتمع بیش از 7 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته، بیش از  15 هزار تن تجهیزات شامل 4 هزار تن نیز تجهیزات خارجی استفاده‌شده است.

رئیس مجتمع فولاد خراسان با اشاره به اینکه در این کارخانه،  70 هزار مترمکعب بتن‌ریزی، 13 هزار و 300 تن وزن اسکلت و بیش از 650 کیلومتر کابل کشی انجام‌شده است متذکر شد: شبکه انتقال و تصفیه آب برای این پروژه از سد بار برای ظرفیت 5 میلیون مترمکعب طرح‌ریزی و اجراشده است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش ایستگاه گاز از 50 هزار به 100 هزار مترمکعب در ساعت دیگر اقدامات انجام‌شده برای افتتاح این پروژه بوده است، ادامه داد: 700 نفر به‌صورت مستقیم در تأمین مواد مصرفی، ساخت قطعات و تجهیزات موردنیاز برای تولید در این کارخانه مشغول به کارشده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز