رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

مباحث کنفرانس نسبت به ادوار گذشته غنی و علمی‌تر بود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۰:۳۹
کد خبر: ۵۵۰۸۸۶
مباحث کنفرانس نسبت به ادوار گذشته غنی و علمی‌تر بود
رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد این دوره کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری را غنی و علمی‌تر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی قاسم پور در خصوص ویژگی‌های این کنفرانس اظهار کرد: اینکه کنفرانس به صورت بین‌المللی برگزار شد، می‌تواند از نقاط قوت همایش باشد همچنین این دوره نسبت به دوره‌های قبل سطح مباحث از نظر علمی بالاتر و دارای غنای بیشتری بود.

وی با اشاره به نگاه مثبتی که در این کنفرانس به جوانان وجود داشت، افزود: بخش اعظم امور اجرایی در گروه مشاوران جوان صورت پذیرفت که امیدواریم دیگر مسئولان نیز چنین اعتمادی را به جوانان برای شکوفایی هر چه بیشتر آن‌ها داشته باشند.

قاسم پور گفت: گروه مشاوران جوان در راستای وظایف و مأموریت‌هایی که در زمینه افزایش مشارکت علمی جوانان در مدیریت شهری دارد از ادوار گذشته کنفرانس، در امور اجرایی و برنامه‌ریزی به مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کمک کرده است.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد اضافه کرد: در این دوره نیز با توجه به بین‌المللی بودن کنفرانس و تجربیات گروه مشاوران جوان شهرداری، همکاری‌ها را ادامه دادیم.

وی عنوان کرد: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در این کنفرانس غرفه‌ای داشت که در آن سامانه ایده شهر را معرفی کردیم بعلاوه در این راستا سامانه انگلیسی ایده شهر به درخواست انجمن جوانان مترو پلیس آماده‌شده که در اجلاس آتی این انجمن رونمایی خواهد شد.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد سامانه در ادامه گفت: ایده شهر ظرفیت خوبی است که ایده‌های همشهریان و زائران بارگاه رضوی را می‌تواند دریافت کند و پس از آن با همکاری دستگاه‌های شهرداری این موارد را به مرحله اجرا برسانیم

 

نظر شما