با صدور پیام هایی جداگانه؛

مدیرکل بنیاد شهید و امام جمعه قزوین موفقیت دانش آموز قزوینی را تبریک گفتند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰:۰۶
کد خبر: ۵۵۰۸۹۴
مدیرکل بنیاد شهید و امام جمعه قزوین موفقیت دانش آموز قزوینی را تبریک گفتند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با ارسال پیام های جداگانه ای کسب رتبه نخست قرائت قرآن کریم توسط دانش آموز قزوینی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی کسب رتبه‌ی نخست رشته‌ قرائت در پنجمین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام توسط معصومه حمیدی فرزند جانباز احمدحمیدی؛ غلامرضا حقایق‌ پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین این افتخار بزرگ را به جامعه آموزشی و قرآنی استان قزوین تبریک گفتند و برای این دانش آموز ایمانی آرزوی توفیقات بیشتر کردند.

در پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین آمده است.

در آستانه‌ بزرگداشت هفته‌ جانباز، میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، علمدار بی‌بدیل کربلای حسینی، شاهد افتخار آفرینی فرزندی از تبار جانبازان سرافراز هستیم.

در این ایام بزرگ، معصومه حمیدی، فرزند جانباز احمد حمیدی که به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دوره‌ی مسابقات بین‌ المللی قرآن دانش‌ آموزان جهان اسلام، انتخاب و شرکت کرده بود، مقام اول رشته قرائت این مسابقات را از آن خود نموده و افتخاری بزرگ برای خانواده‌ جانبازان ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانبان از تلاش ماندگار این فرزند گرانقدر و پشتکار ستودنیش در فراگیری منبع وحی الهی، قرآن کریم، تشکر و قدردانی نموده، بهروزی و موفقیت‌ های روز افزون را از خداوند بزرگ برای ایشان خواهانیم.

نظر شما