دادستان عمومی استان اردبیل:

کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۶۲۲
کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت که در این زمینه دستگاه‌های قضایی و انتظامی تمام تلاش خود را برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به کار گرفته‌اند.

به گزارش برنا، ناصر عتباتی  در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت که در این زمینه دستگاه‌های قضایی و انتظامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و با قاچاق مواد مخدر با جدیت برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از استانهای پاک در حوزه مواد مخدر است، گفت: کشفیات مواد مخدر در اردبیل نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته که این امر در سایه تلاش همه‌جانبه مسئولان قضایی و انتظامی بوده است.

عتباتی بیان کرد: برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر نیز برای دادگستری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در این زمینه با خرده‌فروشان با جدیت برخورد می کنیم که امسال نیز برنامه اساسی برای مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در اردبیل داریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمامی شهرستان‌های استان نیز مسئولان قضایی و انتظامی با خرده‌فروشان مواد مخدر با جدیت برخورد می‌کنند چرا که اگر بتوانیم خرده‌فروشان مواد مخدر در منطقه را کاهش دهیم بی‌شک گام مهمی در سالم سازی جامعه خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌ها نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر داشته‌اند، افزود: تلاش صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌ها در محوریت اطلاع‌رسانی شایسته قدردانی است که همکاری همه‌جانبه‌ای با مسئولان قضایی استان داشته‌اند.

عتباتی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجا‌م شده کمپ نگهداری معتادان در جنوب و شمال استان راه‌اندازی می‌شود که این کمپ‌ها فرصتی بسیار مناسب است تا افرادی که دچار اعتیاد شده‌اند بهبود یابند.

وی از تسهیل روند اجرای احکام قضایی و دادگستری در اردبیل خبر داد و گفت: مهمترین اولویت ما این است که هیچ پرونده‌ای در دادگستری معطل نماند که اقدامات بسیار خوبی امسال برای این امر انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز