ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان فعالیت خود را آغاز کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۱۳۳
ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان فعالیت خود را آغاز کرد
ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد و توفیق رحمانی از نیروهای بومی منطقه به عنوان رئیس ستاد هواداران این ستاد در استان معرفی شد.

به گزارش برنا، با آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در کشور، ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در کردستان هم فعالیت خود را آغاز کرده اند و هم اکنون ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی با ریاست دکتر جلال جلالی زاده فعال است و ریاست ستاد تبلیغاتی مصطفی میرسلیم در استان بر عهده جلیل مهدی عراقی دبیر حزب موتلفه کردستان است و ریاست ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را جمال شهسواری عهده دار است.

اوخر هفته گذشته نیز ستاد تبلیغاتی دکتر قالیباف نیز در کردستان و در شهر سنندج دایر شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

 با آغاز فعالیت ستاد تبلیغاتی دکتر قالیباف در کردستان، با هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلابی کردستان و با حضور دکتر دورانی، توفیق رحمانی به عنوان مسؤل ستاد هواداران استان کردستان جبهه پیشرفت و عدالت ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در استان  معرفی شد.

توفیق رحمانی نیز که ریاست ستاد هواداران دکتر قالیباف را عهده دار شده است همانند دیگر مسؤلان ستادهای دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری در استان از نیروهای فعال و بومی منطقه می باشد و در حوزه های اقتصادی و سیاسی دارای فعالیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز