خانه جوان شماره یک شهر سنندج افتتاح می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۱۳۸
خانه جوان شماره یک شهر سنندج افتتاح می شود
خانه جوان شماره یک شهر سنندج با حضور محمد علی نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور و مسئولین استان روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در شهرک نایسر افتتاح می شود.

به گزارش برنا از سنندج، خانه جوان شماره یک شهر سنندج روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۵ با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاج و به بهره برداری می رسد.

در این آئین محمد علی نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور، رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، استاندار و مدیران کل دستگاه های دولتی استان کردستان حضور خواهند داشت.

خانه جوانان شهر نایسر با پیگیری های صورت گرفته معاونت فرهنگی و امور جوانان در راستای مکان اختصاصی برای فعالیت و امورات سازمان های مردم انجام شده است.

این مکان دارای ۳۵۰ متر مربع در دو طبقه می باشد و دارای اتاق ورزش و مشاوره، کتابخانه، سالن کنفرانس و در بخش های اداری جهت فعالیت های فرهنگی اجتماعی، مدنی و کارگاه های اوقات فراغت طراحی و صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در رابطه با خانه جوان سنندج گفت، این طرح مکانی برای فعالیت ها و تصمیم گیری های جوانان می باشد و هزینه های اجاره این طرح از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و اداره کل تأمین خواهد شد.

هیرش رضایی به آسیب های اجتماعی در شهرهای استان کردستان اشاره کرد و گفت، با احداث خانه جوانان، سازمان های مردم نهاد می توانند بدون دغدغه در مکان مختص به خود به رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی به پردازند.

رضایی در پایان اظهار داشت، رسیدگی به امورات و فعالیت های حوزه جوانان به عنوان مقوله مهم برای مسئولین باید در اولویت باشد و با توجهات و کم کردن انتظارات این حوزه می توانیم شاهد جامعه ایی شاداب و بدون آسیب های مختلف اجتماعی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز