فرمانده انتظامی شهرستان هشترود خبرداد:

دستبند پلیس هشترود بر دستان سارق حرفه ای

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۳:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۲۳۹
دستبند پلیس هشترود بر دستان سارق حرفه ای
فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل و اماکن خصوصی و کشف 400 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ " محمدتقی سلطانی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان هشترود شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود:باانجام یکسری کار تخصصی در این زمینه هویت سارق احراز و محل سکونت وی شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران بعد از شناسایی متهم وهماهنگی با مراجع قضائی در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر که متهم در بازجویی به 7 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان هشترود با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ سلطانی گفت: به منظور جلوگیری از سرقت منزل، ، به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌ در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است،  استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز